Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست‌و‌دومین جشنواره قصه‌گویی از روز ۲۶ تا پایان آذر با قصه‌گویی مهمان‌های ویژه این رویداد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همراه خواهد بود. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری خبر داد که گیتی خامنه، بهرام شاه‌محمدلو، مصطفی رحماندوست، مجید قناد، سارا روستاپور و رضا کیانیان هنرمندان سرشناسی‌اند که در این دوره از جشنواره به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج نوجوان عضو کانون پرورش فکری، داور جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شدند

هنرمندان، قصه منتخب خود را برای قصه‌گویان و علاقه‌مندان روایت می‌کنند. این قصه‌ها بر اساس زندگی این هنرمندان و یا سلیقه ادبی‌شان هر روز گفته می‌شود.

گیتی خامنه مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون و داور بخش بین‌الملل در بیست‌و‌دومین جشنواره قصه‌گویی، ساعت 17 روز سه‌شنبه 26 آذرماه  قصه‌ای از زندگی خود خواهد گفت.

بهرام شاه‌محمدلو، قصه‌گو و مجری پیشکسوت در حوزه کودک و نوجوان، روز چهارشنبه 27 آذر ساعت 17 برای حاضران قصه منتخب خود را می‌گوید.

مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان پنجشنبه ساعت 17 قصه‌گویی می‌کند. قصه‌گویی سارا روستاپور، مجری برنامه‌های کودک روز جمعه در تاریخ 20 آذر ساعت 11 صبح و قصه‌گویی عمو قناد، قصه‌گوی برنامه‌های کودک و نوجوان همان روز ساعت 17 اجرا می‌شود.

اجرای قصه‌گویی هنرمندان با حضور رضا کیانیان روز ‌شنبه، 30 آذرماه همزمان با آیین پایانی جشنواره خواهد بود.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از 26 تا 30 آذرماه 1398 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1369/P/S4,34,35/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رضا کیانیان ادبیات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رضا کیانیان ادبیات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری تئاتر ادبیات کودک و نوجوان کانون پرورش فکری تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام یارزاده دهکردی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: پیرو تفاهم‌نامه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور در سال ۱۴۰۲ و در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی و کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق کم برخوردار طرح «هر کلاس، یک قفسه کتاب» با همکاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در مدارس منتخب استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم کانون پرورش فکری در استان خوزستان توجه به امر کتاب و کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است، افزود: در گام اول اجرای این طرح در نظر داریم تعداد ۱۱ کلاس درس، دو مدرسه منتخب در کوی علوی شهرستان اهواز را با حضور نمایندگان استانداری و آموزش و پرورش استان به قفسه‌های کتاب که هر کدام شامل ۸۰ جلد کتاب متنوع و تازه منتشر شده و بازی و سرگرمی است، مجهز کنیم.

یارزاده دهکردی یادآور شد: طرح یادشده در قالب تفاهم نامه بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور، در راستای اجرای برنامه‌های سلامت اجتماعی، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و تأکید وزیر آموزش و پرورش بر تجهیز کتابخانه مدارس صورت می‌گیرد.

کد خبر 6090270

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان