Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص باز شدن پنجره زمستانی لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد. تاریخ انتشار: 13:10 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۴۶۸

فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، با اشاره به شروع نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: در ابتدا قرار بود پنجره زمستانی از روز ۲۴ آذر آغاز شود، اما با توجه به تغییراتی که در برنامه بازی‌ها به وجود آمد، پنجره از فردا (۲۶ آذر) باز می‌شود و تیم‌ها حق جذب بازیکنان جدید یا ایجاد تغییرات در لیست خود را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمان تا ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی در مورد حرف و حدیث‌های گسترده در خصوص مذاکره باشگاه‌ها با بازیکنان تیم‌های مختلف، خارج از چارچوب نقل و انتقالات، تصریح کرد: قبل از هر چیز باید توضیح کوتاهی بدهم. این بخش از سازمان لیگ مدیریت اجرای دو مرحله بزرگ کار در فوتبال ایران را برعهده دارد. اول اجرای مسابقات و در ثانی، اجرای حوزه حقوقی نقل و انتقالات است. مدیریت کمیته مسابقات را سهیل مهدی و نقل و انتقالات را من برعهده دارم و فعالیت‎‌‎های اجرایی آن با ما خواهد بود.

محمودزاده ادامه داد: از طریق روابط عمومی و با مدیریت حیدر بهاروند که رئیس سازمان لیگ است، اجرای این فعالیت‌ها به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد. من یک صورت مسئله را توضیح دادم تا به اینجا برسیم. باشگاه‌ها وقتی قوانین اخلاقی در مورد نقل و انتقالات را رعایت نکنند، باید از بخش دیگری پیگیر موضوع باشند. اعلام وصول شکایت‌های قضایی، حقوقی و انضباطی؛ در این قضیه کمیته‌ای به نام تعیین وضعیت در سازمان لیگ تشکیل شد.

رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ ادامه داد: کمیته تعیین وضعیت است که باید به شکایت باشگاه‌ها در قبال مسائل حقوقی در زمان نقل و انتقالات پاسخ بدهد. مثال واضحی هم در این مورد دارد. محمد بلبلی از سپیدرود رشت به فولاد خوزستان رفت و سپس راهی استقلال شد. در نهایت، این کمیته تعیین وضعیت بود که به ماجرا ورود کرد و آن پرونده پیچیده را مورد بررسی قرار داد. هیچ یک از ارکان دیگر در سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال، به این موضوع وارد نشدند.

او در نهایت گفت: اگر شکایتی از باشگاه‌ها یا بازیکنان وجود داشته باشد، نه کمیته انضباطی و نه کمیته اخلاق، بلکه کمیته تعیین وضعیت ناظر بر اعمال حقوقی و قضایی نقل و انتقالات است و پرونده‌های مربوطه، آنجا باید مورد بررسی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: لغو دیدار‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛ برنامه بازی‌های معوقه مشخص شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان لیگ فریبرز محمودزاده سازمان لیگ کمیته تعیین وضعیت نقل و انتقالات زمستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد

سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل امروز (یکشنبه) گفت، تلاش‌های آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای تشکیل گروه‌های جدید نظارت بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ محکوم به شکست است.

به گزارش ایسنا، گفته‌های «کیم سونگ» سفیر کره‌شمالی در سازمان ملل در واکنش به بیانیه مشترک آمریکا و متحدانش است که اخیرا منتشر شد و در آن، آنها خواستار تداوم فعالیت گروهی از کارشناسان ناظر بر تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ شده‌اند.

به نقل از خبرگزاری رویترز، اوایل سال جاری میلادی روسیه در حالی تجدید فعالیت این گروه نظارتی تحت رهبری آمریکا را وتو کرد که این گروه، پیونگ‌یانگ را به ارسال تسلیحات به مسکو برای استفاده در جنگ اوکراین متهم کرده بود. اتهامی که مسکو و پیونگ‌یانگ رد می‌کنند.

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی از قول سفیر این کشور در سازمان ملل گزارش کرد: «نیروهای متخاصم شاید دومین و سومین گروه نظارت بر تحریم‌ها را در آینده برقرار کنند اما آنها با گذر زمان نابودی خود را می‌بینند.»

لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل ماه گذشته میلادی به منطقه غیرنظامی‌ شده بین دو کره رفت و به روسیه و چین تاکید کرد تا از حمایت از کره‌شمالی دست بردارند. سفر او پس از آن انجام شد که روسیه تمدید سالانه فعالیت هیات کارشناسان چند ملیتی را که طی ۱۵ سال گذشته اجرای تحریم‌های سازمان ملل را با هدف محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره‌شمالی نظارت کرده‌اند، رد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس دیوان عالی کشور: آمار پرونده‌های «خانواده» مناسب نیست
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • پیام پر از طعنه و تذکر سپاهان به کمیته انضباطی
  • تعیین کمیته ویژه برای بررسی رویداد اخیر در بدخشان
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کارشناس حقوقی: رای کمیته انضباطی درمورد هوادار سپاهان مطابق آیین‌نامه است
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا
  • تشکیل سالانه ۶۰ هزار پرونده قضایی در وزارت نیرو
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان