Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از فراخوان نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای «روز بیست و پنجم» خبر داد و گفت: این جشنواره با رویکرد رسانه‌ به بررسی نقش و جایگاه مردم و رزمندگان استان اصفهان با نگاه ویژه به حماسه ۲۵ آبان برگزار می‌شود. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، داریوش وکیلی ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای با اشاره به دو رسالت بنیاد شهید طبق اساس‌نامه مصوب مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: نخستین رسالت بنیاد شهید این است که  به نمایندگی از سایر دستگاه‌ها وظیفه خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران را در حوزه‌های درمان، اشتغال و خدمات دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دومین رسالت این بنیاد است که در صورت انتقال خوب و با کیفیت، تا 200 سال به کشور ما  خدشه‌ای وارد نمی‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم برگزار می‌شود، گفت: در روز بیست و پنجم آبان سال 61 استان اصفهان بیش از 370 شهید گلگون کفن را تشییع و تدفین کرد و روزی است که به عنوان نماد وفاداری مردم، روز حماسه و از جان گذشتگی نام‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در مورد حماسه 25 آبان اصفهان، فرمودند: کجای دنیا می‌توانید شهری مانند اصفهان پیدا کنید که تنها در یک روز 370 شهید را تشییع کنند.

وکیلی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز حماسه ایثار مردم اصفهان را در 25 آبان سال 61، مصداقی از سرافرازی در امتحانات الهی برشمردند و گفتتد:  در آن روز عظیم، مردم اصفهان همزمان با تشییع 370 شهید، هزاران نفر دیگر از جوانان رشید خود را راهی جبهه‌ها کردند و نماد برجسته‌ای از ایثار و سرافرازی آفریدند و از همین رو این روز با نام روز حماسه و ایثار مردم اصفهان نام‌گذاری شد.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به عنوان متولی اصلی پاسداشت حریم شهید و شهادت و بزرگداشت جایگاه و منزلت شهدا و خانواده‌هایشان در نظر دارد با رویکرد رسانه‌ای به بررسی نقش و جایگاه مردم و رزمندگان استان اصفهان در دفاع مقدس مقاومت اسلامی و مدافعین امنیت ایران اسلامی با نگاهی ویژه به 25 آبان، نخستین جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم را در گستره ملی برگزار کند.

وکیلی افزود: از اصحاب رسانه که فعالیت موثری در این حوزه برای بزرگداشت عرصه ایثار و شهادت این استان برداشته‌اند، به مشارکت فعال و برگزاری مطلوب این جشنواره دعوت و فراخوانده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با بیان اینکه بخش مجزای آثار مردمی هم در جشنواره وجود دارد، گفت: از اقشار عمومی مردم و جوانان در عرصه فضای مجازی نیز دعوت می‌شود آثار خود را با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اعم از عکس، دلنوشته، پادکست، فیلم کوتاه و ... را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند تا در بخش مجزای آثار مردمی به داوری گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره ملی رسانه‌ای روز بیست و پنجم در 4 بخش طراحی شده، نخستین بخش آن بخش حرفه‌ای شامل سرمقاله، مصاحبه، گزارش(خبری، تحلیلی، تحقیقی و توصیفی) خبر، تیتر، عکس (خبری، گزارش تصویری) و فیلم کوتاه است که شرکت کنندگان در این بخش مجاز به شرکت در 3 بخش و هر بخش 3 اثر هستند.

وکیلی ادامه داد: بخش دوم جشنواره فضای مجازی است که شامل رسانه‌های اجتماعی، نرم‌افزارهای رایانه‌ای (اپلیکیشن، لوح فشرده، بازی)، تارنماها و محتواهای دیجیتالی( وب سایت، وبلاگ، پادکست، اینفوگرافی، موشن‌گرافی) است و شرکت‌کنندگان در این بخش مجاز به شرکت در 3 بخش و هر بخش 3 اثر هستند.

وی با اشاره به بخش ویژه به عنوان سومین بخش جشنواره، اظهار داشت: این بخش شامل اصفهان، ایثار و شهادت با نگاه ویژه به 25 آبان سال 61 که در این بخش تمامی آثار به صورت حرفه‌ای و تخصصی با نگاه آزاد به ظرفیت‌های عظیم حوزه ایثار و شهادت استان اصفهان مورد پذیرش و ارزیابی قرار خواهد گرفت و این بخش محدودیت ارسال آثار ندارد و تمامی آثار تولید شده از 25 آبان 61 تا 25 آبان 98 قابل پذیرش است.

وکیلی افزود: آخرین بخش جشنواره بخش مردمی است که شامل فراخوان عکس، فیلم کوتاه و در هر سه بخش حوزه فضای مجازی بدون محدودیت ارسال آثار در حوزه ایثار و شهادت اصفهان و روز 25 آبان خواهد بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان خاطرنشان کرد: برگزیدگان جشنواره ملزم به ارائه اصل اثر به دبیرخانه جشنواره هستند و همچنین آثار فاقد نام نویسنده یا نام مستعار، آثار غیر مرتبط با هدف‌گذاری جشنواره پذیرفته نخواهد شد، آثار فاقد نام باید به تایید مدیر مسئول رسانه رسیده باشد.

25 آبان اصفهان به روایت تصاویر؛ حال و هوای سال 61 و تشییع شهدای عملیات محرم + فیلم25 آبان روزی که اصفهان به رنگ لاله‌ها درآمداردوهای راهیان نور از 25 آبان ماه امسال آغاز می‌شود

وی ادامه داد: در رشته‌های خبر، تیتر، طراحی و صفحه‌آرایی که فاقد نام هستند، تاییدیه مدیر مسئول نشریه برای نام صاحب اثر ضروری است و در بخش حرفه‌ای آثار  باید دارای شناسنامه، لوگوی رسانه، تاریخ انتشار و شماره مسلسل رسانه باشد.

وکیلی با بیان اینکه از 25 آذر  تا 25 بهمن سال جاری فرصت ارسال آثار وجود دارد، گفت: مراسم اختتامیه اسفند 98 برگزار می‌شود و به نفر اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 2 میلیون تومان، نفر دوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ یک و نیم میلیون تومان و بهنفر سوم نیز تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/166/ ت

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از هفته بیست و پنجم لیگ برتر عصر چهارشنبه از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز با حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد.

دقیقه ۳۲ بازی موقعیت خطرناک تیم تراکتور از روی نقطه کرنر با خطای بازیکن تراکتور روی دروازه بان استقلال از دست رفت.

نیمه نخست این بازی علی رغم تلاش‌های هر ۲ تیم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.

در نیمه دوم بازیکنان تراکتور چندین موقعیت خلق کردند و دقیقه ۷۸ ضربه مهدی شیری از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

تیم فوتبال تراکتور برای دیدار هفته بیست و پنجم مقابل استقلال با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد (سجاد آشوریآشوری) رحمان جعفری (مهدی عبدی) و امیر ارسلان مطهری (امیرحسین حسین زاده) به زمین مسابقه می‌رود.

همچنین تیم استقلال با ترکیب صالح حردانی (جعفر سلمانی) محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (پیمان بابایی) محمدرضا خالد آبادی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، سید ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشریپوف (میلاد شیخ فخرالدینی) و آرش رضاوند وارد میدان شد.

تیم داوری این بازی را پیام حیدری، فرهاد فرهادپور، علیرضا مرادی، سید علی اصغر مؤمنی و مسعود مرادی به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی سید مهدی حسینی، عارف آقاسی و مهدی عبدی از تراکتور و مهرداد محمدی و محمد زبیر نیک نفس از استقلال کارت زرد دریافت کردند.

از حواشی بازی تراکتور و استقلال؛

قبل از شروع بازی از کارگران و معلمان نمونه شهر تبریز بمناسبت روز کارگر و روز معلم توسط آلین دینکا مربی دروازه بانان تیم ملی فوتبال، جواد ششگلانی رئیس هیأت فوتبال استان، سردار محمد مسرور فرمانده یگان ویژه استان تجلیل شد.

اولین و دومین کرنر برای تیم تراکتور بدست آمد ولی نتوانستند موقعیتی خلق کنند.

هواداران پرچم عکس سردار ملی ستارخان، شهید باکری و استاد شهریار را در دست داشته و شعار آذربایجان سر می‌دادند.

ساعت ۱۷/۳۰ دقیقه پروژکتورهای هر چهار دکل روشن شد.

نزدیک به سی هزار هوادار بازی را تماشا می‌کنند و نزدیک به پانصد نفر هوادار تیم استقلال در ورزشگاه حضور دارد.

با این نتیجه تراکتور ۴۱ امتیازی شده و استقلال با ۵۴ امتیاز به ترتیب در رده چهارم و اول جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفتند.

کد خبر 6094586

دیگر خبرها

  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • میزبانی مردم دارالعباده یزد از لاله خوشنام
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • گزارش زنده: هوادار ۰- صنعت نفت ۰
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • بیست و دومین دوره سیر مطالعاتی بنیاد شهید مطهری برگزار می شود