Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@19:06:37 GMT

کرمانشاه جای افراد مجرم و آشوبگر نیست

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۶۰۰

کرمانشاه جای افراد مجرم و آشوبگر نیست

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور جای افراد مجرم و آشوبگر نیست و قاطعانه با آنها برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در مراسم صبحگاه عمومی انتظامی استان اظهار داشت: عده ای فریب خورده و اجیر شده از سوی دشمنان به خیال خام خود می توانند با سوار شدن بر روی موج ایجاد شده در پی اعتراضات مردمی دست به اقدامات ضد امنیتی زده و فضای کشور را متلاطم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد خیلی زود به اشتباه بزرگ خود پی برده و در نهایت تسلیم نیروهای پلیس شده و به زودی هم احکام لازم برای آنها صادر می شود.

جاویدان تصریح کرد: پلیس و دستگاه قضائی قطعا اجازه نخواهند داد خون شهید جواهری و دیگر افرادی که جان خود را بی گناه از دست دادند پایمال شود و بدون شک اغتشاشگران سزای عمل خود را خواهند دید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه رعایت نظم و انضباط میان کارکنان نیروهای مسلح و خصوصا نیروی انتظامی را جزو اولویت ها ذکر کرد و گفت: داشتن انضباط در کارها باعث انجام بهتر آن و نتیجه گیری های مناسب تری خواهد شد.

وی همچنین بر رعایت صرفه جویی و نگهداشت صحیح امکانات موجود میان کارکنان پلیس تاکید کرد و گفت: رعایت این موضوع نوعی عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به بحث ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی است.

جاویدان همچنین فرا رسیدن هفته پژوهش را نیز تبریک گفت و افزود: این هفته فرصت خوبی است تا در کارهایی که می خواهیم انجام دهیم تامل بیشتری کرده و در خصوص آن تحقیق کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشبا بیان اینکه موضوع پژوهش در نیروی انتظامی از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است گفت: تعامل با مراکز علمی و انعقاد تفاهم نامه های متعدد همکاری این موضوع را اثبات می کند.

وی همچنین با تقدیر از سال ها تلاش سردار مرزبانی جانشین سابق انتظامی استان، وی را انسانی متعهد، با دانش و سختکوش معرفی کرد که خدمات بسیار زیادی را به مردم این استان در سالیان متمادی ارائه کرد.

جاویدان در پایان سرهنگ "جمال سلمانی" را به عنوان جانشین فرماندهی انتظامی استان معرفی و از وی به عنوان یکی از افسران خوشنام نیروی انتظامی یاد کرد که حضورش می تواند باعث برکات زیادی برای پلیس کرمانشاه باشد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی استان های کشور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک، موضوع کیفیت دوربین‌ها و دو، دستکاری ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان است.

وی افزود: این دو عامل باعث شده است ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

حسینی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده‌سازی است و امیدواریم به‌زودی یعنی در سال ۱۴۰۳ بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور گفت: در سال گذشته ۱۵۷ میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟