Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@00:12:00 GMT

آسمان ایلام ناپایدار است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۶۷۱

آسمان ایلام ناپایدار است

ایلام - رییس گروه پیش‌بینی هواشناسی ایلام گفت: ناپایداری‌های جوی شامل بارش برف و باران با هسته سرد از امروز دوشنبه هفته جاری آسمان این استان را در برمی‌گیرد.

به گزارش قدس آنلاین؛ مجتبی میهن‌پرست اظهار داشت: بارش باران از اوایل روز دوشنبه نقاط مختلف استان را در بر می‌گیرد و این سامانه تا اوایل روز چهارشنبه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: تشدید بارش‌های این سیستم از اواسط روز دوشنبه تا بامداد چهارشنبه است و به تدریج از صبح چهارشنبه این سیستم تضعیف و از آسمان استان خارج می شود.

وی افزود: بروز رعد و برق، صاعقه، بارش برف در ارتفاعات، احتمال بارش تگرگ در نواحی سردسیر مستعد، کاهش محسوس دما به خصوص در صبح و شبانگاه و مه‌آلودگی به ویژه در گردنه‌ها و ارتفاعات از دیگر پدیده‌های جوی این سیستم بارشی است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هواشناسی ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: وزش باد نسبتاً شدید از بعدازظهر امروز مناطق مختلف استان را فرا می‌گیرد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه پوشش ابرها در استان امروز افزایش می‌یابد، ادامه داد: بارش پراکنده باران در برخی ساعت‌ها محتمل است.

وی بیان کرد: دوشنبه و سه‌شنبه این هفته، موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعت‌های بعدازظهر بارش‌های نسبتاً شدیدی پیش‌بینی شده است.

او با بیان اینکه چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای خواهیم داشت، افزود: پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتاً پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

رحمن‌نیا افزود:‌ با ورود سامانه بارشی به جو استان، دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته دوباره افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کرمانشاه دوباره بارانی می‌شود
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • فعالیت سامانه بارشی جدید از فردا در استان کرمانشاه
  • ورود سامانه بارشی جدید به جو استان کرمانشاه
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • سامانه بارشی تا دوشنبه از البرز خارج می‌شود
  • دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • آتش‌سوزی در پایتخت آلمان/ دود سمی آسمان برلین را فرا گرفته است
  • ثبت بیشترین بارش باران در ایستگاه در روستای انجیره آبدانان