Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@03:42:29 GMT

۳۶ تخت به اورژانس بیمارستان بعثت همدان افزوده شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۷۳۰

۳۶ تخت به اورژانس بیمارستان بعثت همدان افزوده شد

 حمید کیانی فتوت روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اورژانس بیمارستان بعثت محل ارجاع بیماران مختلف به ویژه مصدومان سوانح است و خدمات رسانی به تعداد زیادی از بیماران حوادث را پوشش می دهد.

وی اضافه کرد: به همین دلیل همواره با مشکل کمبود فضا برای پذیرش بیماران مواجه بودیم و از این رو طرح توسعه اورژانس این بیمارستان آغاز شد و با اضافه شدن یک هزار و ۴۰۰ متر مربع به فضای آن، مساحت بیمارستان به حدود سه هزار و ۴۰۰ متر مربع رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان افزود: مجموعه قبلی اورژانس علاوه بر سرویس های عمومی و خدماتی، مجهز به اتاق عمل مجزا، اورژانس بخش اطفال، اورژانس تحت نظر و بستری، اورژانس و تخت حاد بود. 

کیانی فتوت ادامه داد: با توسعه بخش اورژانس بیمارستان بعثت، اتاق احیا (سی.پی.آر) برای رسیدگی به وضعیت بیماران بدحال از ۲ به هفت تخت افزایش یافت.

وی ادامه داد: سالن اورژانس این بیمارستان، بزرگ و مجهز به تجهیزات به روز است و یک دستگاه رادیولوژی به تازگی به این بخش اضافه شد در حالیکه پیشتر دستگاه رادیولوژی اختصاصی نداشت.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان افزود: همچنین دستگاه رادیولوژی دیجیتال نیز خریداری و فضای مورد نیاز آماده شده و تا چهار روز آینده این دستگاه نصب و راه اندازی می شود.

کیانی فتوت اظهار داشت: بیمارستان بعثت در شرایط اورژانس زمینه را برای عمل زایمان مادران باردار دارد و در زمان های بحرانی توان سرویس دهی مطلوب به مراجعه کنندگان و بیماران دارد.

وی گفت: مرکز مهارت‌های معاونت آموزشی (اسکیل لب) بعثت راه اندازی شده و از پزشکان در این محل آزمون مهارت گرفته می شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی تخصصی و فوق تخصصی بعثت همدان درباره آخرین وضعیت مرکز جامع سرطان همدان نیز بیان کرد: با اجرای فاز اول این طرح در طبقه همکف، دستگاه شتاب دهنده برای رادیوتراپی خریداری و نصب شده است که امید می رود با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همدان هزینه مورد نیاز برای خرید دستگاه جانبی تامین و انتقال آن به همدان آسان شود.

سالانه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار عمل جراحی در بیمارستان بعثت شهر همدان صورت می گیرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بیمارستان خدمات رسانی زایمان عمل جراحی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در آئین گشایش کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) گفت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا ضمن توجه به مقوله سلامت در جامعه از مجاهدت تلاشگران و فعالان عرصه سلامت قدردانی شود.

استاندار البرز مطرح کرد: سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار است و در این حوزه ایثارگری‌های بسیاری داشتیم و همچنان نیز ادامه دارد. شهدای زیادی نیز در راه حفظ سلامت مردم جان خویش را نثار کرده‌اند.

وی عنوان کرد: کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین (ع) توسط یک بنیاد خیریه ساخته شده است. خیران و واقفان در استان البرز بسیار فعال هستند و در حوزه ساخت بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها فعالیت‌های درخشانی داشته‌اند.

عبداللهی با اشاره به اینکه موضوع خیریه و وقف از گذشته در کشور ما مرسوم بوده و وقف و خیرات چشمه‌ای همیشه جاری است، بیان کرد: البرز از نظر زیرساخت‌های درمانی ضعیف است اما طی این چند سال اقدامات خوبی انجام شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: تا پایان دولت سیزدهم یک هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی به تخت‌های استان افزوده خواهد شد. در حال حاضر مجموع تخت‌های دولتی و خصوصی استان ۳ هزار و ۲۰۰ تخت است.

به گفته وی، در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به سلامت و توسعه تخت‌های بیمارستانی شده است. امیدوارم بتوانیم تعداد تخت‌های بیشتری را با حضور رئیس جمهور و وزیر بهداشت تا پایان این دولت به بهره برداری برسانیم.

عبداللهی در پایان اظهار کرد: در خصوص کادر درمان و پرسنل پزشکی و پرستاری برنامه ریزی هایی را انجام داده‌ایم تا کادر درمان را تقویت کنیم و بتوانیم تعداد نیروهای بیشتری را جذب کنیم.

کد خبر 6087991

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی
  • ۱۵۰۰ تخت تا پایان دولت سیزدهم به تخت‌های استان افزوده می‌شود
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • افزوده شدن ۱۸۰ کیلومتر راه اصلی به محور‌های ارتباطی استان همدان
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان