Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیامک آقایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در مهرماه امسال ۸۸۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها صورت گرفته که درنهایت منجر به تشکیل ۲۱۵ پرونده به ارزش ۹۵۱ میلیون ریال شده است.

وی افزود: در آبان ماه نیز ۱۱۵۸ بازرسی از نانوایی‌ها صورت پذیرفت که ۱۷۶ پرونده به ارزش ۶۲۷ میلیون ریال برای واحدهای صنفی متخلف تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آقایی ضمن ارائه آمار بازرسی‌ها در نیمه نخست آذرماه سال جاری تصریح کرد: تا ۱۵ آذرماه ۹۷۷ بازرسی انجام‌شده که خروجی آن ۵۲۳ پرونده به ارزش دو میلیارد و ۱۸۷ میلیون ریال بوده است.

بنا به گفته این مسئول، کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی و عدم نصب دستورالعمل مصوب نرخ نان از عمده‌ترین تخلفات نانوایی‌ها در پاییز ۹۸ بوده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صمت استان البرز از عموم مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح نمایند.
 

کد خبر 470519 برچسب‌ها استان البرز قیمت - تنظیم بازار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان البرز قیمت تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده تقلب تجهیزات آسانسور به ارزش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شعبه هفتم تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی لازم و مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را علاوه بر پرداخت خسارت شاکی، مبلغ ۱۵ میلیارد ریال معادل ۲ برابر ارزش، محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمانشاه تصریح کرد: بازرسان اتاق اصناف تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی در خاتمه تصریح کرد: شهروندان عزیز استان می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند. تا پس از بررسی نتایج به اطلاع آنان برسد.

کد خبر 6100753

دیگر خبرها

  • کشف تخلف میلیاردی در بازرسی از یک طلا فروشی
  • جریمه۱۵ میلیارد ریالی فروشنده تجهیزات تقلبی آسانسور در کرمانشاه
  • تشکیل ۲۵ پرونده تخلف برای فروشگاه های لوازم یدکی خودرو در خوزستان+فیلم
  • گازوئیل قاچاق زیر بار آهک
  • جریمه قاچاقچی سوخت در خدابنده
  • ۳۰ درصد نانوایی های استان سمنان باید دوگانه سوز شوند
  • محکومیت یک فروشگاه لبنیاتی در کرمانشاه به‌علت گران‌فروشی
  • ۱۶۲ پرونده تخلف به تعزیرات کهگیلویه ارسال شد
  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد