Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:05:39 GMT

جشنواره فیلم و عکس شورابیل در اردبیل آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۲۹۴۹

جشنواره فیلم و عکس شورابیل در اردبیل آغاز شد

 در روز نخست این جشنواره اردوی عکاسی خیابانی تا پیاده راه فرهنگی اسفریس عالی قاپو اردبیل ( گذرگاه فرهنگی ) برگزار خواهد شد و طی سه روز برگزاری آن نیز فیلم‌های بخش مسابقه ، آثار برگزیده جشنواره فیلم شهر ( سال ۱۳۹۳) ، آثار برجسته انجمن سینمای جوانان استان اردبیل ،  ورک شاپ‌های آموزشی  ( کارگاه عکس مستند خیابانی با حضور داور علایی و جاوید خدمتی ) و ( ورک شاپ تخصصی نگاه در سینمای مستند توسط فیلمساز بنام کشور علی محمد قاسمی ) در سالن آمفی تئاتر پارک بانوان برگزار شده و روز چهارشنبه پس از جلسه نقد و بررسی آثار بخش مسابقه، با معرفی برگزیدگان و اهدای جوایز به کار خود پایان خواهد داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر دولت موسوی  دبیر اجرایی جشنواره شورابیل به ایرنا گفت: در این جشنواره از بین ۵۸ فیلم رسیده به بخش مسابقه ، پس از تطبیق آثار با آئین نامه جشنواره ۳۹ اثر برای رقابت انتخاب شدند که همگی به اکران عمومی در خواهند آمد . 

هم چنین از بین ۹۸ فیلمنامه رسیده ، ۵۴ اثر به رقابت می‌پردازند و از بین ۹۵۸ قطعه عکس از حدود ۶۳ عکاس در دو بخش  حرفه ای ۲۷ عکاس و آماتور ۳۴ عکاس به رقابت خواهند پرداخت.

 از رسانه‌های خبری فعال در این جشنواره نیز تجلیل خواهد شد.

حضور علاقمندان در  تمام برنامه‌های جشنواره برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است .

برچسب‌ها هنری اردبیل انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هنری اردبیل انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم هنری اردبیل انجمن سینمای جوانان ایران اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد

سید مهدی حسینی،رئیس حوزه هنری قم گفت: نمایش «راز» به نویسندگی و کارگردانی نرگس اسماعیلی از مسجد چهارده معصوم و نمایش «مرد شامی» نوشته علی‌اصغر ایمان‌زاده به کارگردانی محمدرضا جهانبخت از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) دو اثر منتخب از استان قم است که در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد حاضر خواهند بود.

وی بیان داشت: ۱۳ اثر حاضر در مرحله سراسری همایش بچه‌های مسجد از میان ۱۸۰ اثر متقاضی حضور در همایش و پس از بازبینی توسط داوران انتخاب شده‌اند.

رئیس حوزه هنری استان قم خاطرنشان کرد: آثار منتخب در مرحله نهایی جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد که از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان بافق استان یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: حمایت از هنرمندان انقلابی و مسجدی از اولویت‌های مهم هنری استان قم در حمایت از تولید آثار فاخر است.

حسینی گفت: این جشنواره متمایز و هدفمند، فرصتی برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده‌ فضای فرهنگی و هنری مساجد و گروه‌های مذهبی در راستای پرورش استعدادهای هنری جوانان انقلابی و ترویج فرهنگ دینی با زبان هنرهای نمایشی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • حضور دانش‌آموز عکاس ایرانی در جشنواره‌ای در روسیه
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از قم به همایش سراسری بچه‌های مسجد
  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد