Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در راستای شعار ارتباطی فراگیر با نصب سوییچ و انجام عملیات‌های فنی در مراکز مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت شبکه مخابرات منطقه خوزستان به منظور افزایش سرعت و ارایه سرویس‌های خدماتی مطلوب به مشترکان در دزفول و شمال خوزستان شبکه دیتا بهینه سازی و ارتقاء یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش عملیات فنی با برگردان ترافیک مرکز فردوسی دزفول از سوییچ قدیم به جدید، برقراری پورت جدید در مرکز تلفن امام و برقراری یک پورت بین مراکز تلفن مخابراتی دانش شوش و امام خمینی دزفول با هدف بهینه سازی و ارتقای سرعت اینترنت و ارائه سرویس‌های مطلوب به مشترکان دیتا در دزفول و شمال استان اجرا شده است.

گفتنی است؛ برای اجرای این عملیات فنی، هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دزفول و خوزستان شرکت مخابرات ایران افزایش سرعت اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد ، زارع با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت مخابرات در خصوص پروژه توسعه فیبر نوری (نجما) در استان تا پایان شهریور ماه 22 هزار و 344 خانوار در شهرهای ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، تفت، مهریز، میبد ، شاهدیه و یزد تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار خواهند گرفت.

مدیر مخابرات گفت: پیش بینی می شود با اجرای این پروژه تا پایان شش ماهه ی سال جاری  8 هزار و 620 مشترک اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری با پهنای باند بالای 50Mb/s به این پروژه متصل شوند.

گفتنی است تاکنون 9 هزار و452 مشترک تلفن ثابت بر بستر فیبرنوری و تعداد 4 هزار و 361 مشترک اینترنت پرسرعت (تانوما) در سطح استان دایر شده است.

دیگر خبرها

  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • بهبود سرعت و کیفیت اینترنت با اجرای فیبرنوری در خوزستان
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت