Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:39:59 GMT

زندگی انسان‌ها از نگاه ۲۶ عکاس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۰۶۴

زندگی انسان‌ها از نگاه ۲۶ عکاس

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «اسناد زندگی» از روز جمعه (۲۹ آذر ماه) در گالری نگاه افتتاح می‌شود و تا ۱۱ دی ماه نیز ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این نمایشگاه که به کوشش نازلی عباسی گردآوری شده است، شامل عکس‌های مستندی از نگاه ۲۶ عکاس است که هر یک به نوعی به زندگی و زیست انسان‌ها اشاره دارند. 

این عکس‌ها در زمان‌ها و مکان‌های متفاوتی به ثبت رسیده است و شامل عکس‌های آنالوگ و دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نمایشگاه «اسناد زندگی» آثار هنرمندانی همچون کورش ادیم، امیرعلی جوادیان، نادر داوودی، سعید دستوری، محسن راستانی، مسعود زنده‌روح، مریم زندی، جلال سپهر، مجید سعیدی، نادر سماواتی، افشین شاهرودی، سیوا شهباز، سیف‌الله صمدیان، جاسم غضبان‌پور، حسن غفاری، محمد فرنود، علی‌ قلم‌سیاه، کاوه گلستان، هنگامه گلستان، بهرام محمدی‌فرد، ساسان مویدی، مهدی منعم، ساعد نیک‌ذات، پیمان هوشمندزاده، آلفرد یعقوب‌زاده و آرش یغماییان ارائه شده است. 

امکان بازدید از این نمایشگاه هر روز به غیر از دوشنبه‌ها از ساعت ۱۱ تا ۱۹ فراهم است. 

گالری نگاه در خیابان مطهری، خیابان جم، خیابان غفاری، پلاک ۶۴ واقع شده است. 

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گالری گردی پیشنهادهایی برای گالری گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)

عکاس هندی حیات وحش تصمیم گرفته است تا تعدادی از تصاویرش را با مضمون عشق در حیوانات به اشتراک بگذارد.   عشق، عشق است! «دوست داشتن» همه‌جا با توجه و مهربانی و لمس کردن نشان داده می‌شود. اینگونه است که برای همه‌ی ما عشق در هر نوعی قابل درک است.   آراویند رام (Aravind Ram)، عکاس دلباخته‌ی حیات وحش است که مجموعه‌ای از تصاویر عاشقانه‌ی حیوانات را به‌اشتراک می‌گذارد. او باتوجه به درکی که از رابطه‌ی حیوانات دارد، تصاویر زوج‌های عاشق وحشی را در مجموعه‌ی «عشق در قلمرو حیات وحش» قرار داده است. از شما دعوت می‌کنیم تماشاگر این مجموعه‌ی رمانتیک باشید.   برای دیدن تصاویر با کیفیت روی آنها کلیک کنید منبع: زومیت   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) وقتی حیوانات عاشق می‌شوند
  • وقتی حیوانات عاشق می‌شوند (عکس)
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • دولت تلخ‌کامی اقشار کم درآمد را به شیرینی تبدیل کند‌
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • عفاف و حجاب حافظ زندگی انسان‌ها است
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه فاطمیه نقده
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • گربۀ محله مهم است