Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@05:13:41 GMT

راه اندازی گروه سرود کانون شهدای مالک آباد اراک

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۱۴۳

راه اندازی گروه سرود کانون شهدای مالک آباد اراک

صابری گفت: گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهدای مالک آباد از توابع اراک راه اندازی و در حال تمرین هستند.

«حسینعلی صابری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: 25 نفر از اعضای نوجوان پسر مستعد کانون در زمینه اجرای سرود به تازگی به سرپرستی حجت الاسلام جعفری اقدام به راه اندازی گروه سرود در مسجد کرده اند و با بهره مندی از استاد مجرب در این زمینه به اجرای سرود های ملی مذهبی می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مالک آباد مسجد ولیعصر(عج) روستای مالک آباد اراک افزود: راه‌اندازی گروه سرود در مسجد سبب اعتلای فرهنگ اسلامی و سیره ائمه اطهار (ع) می شود و امید است افراد شایسته و توانمند از این گروه بتوانند گروه های سرود دیگری را در مساجد دیگر راه اندازی کنند.

 

وی به برگزاری تیم های ورزشی در کانون اشاره و عنوان کرد: امام جماعت جوان مسجد بسیار باانگیزه است و همراه با نوجوانان عضو کانون در برنامه های ورزشی شرکت می کنند.

 

صابری در ادامه از دیگر فعالیت های کانون به توزیع سبد کالا و غذای گرم بین نیازمندان روستا اشاره کرد و گفت: این کار توسط اعضای کانون با جمع آوری صندوق صدقات منازل اهالی روستا انجام می شود و طی آن هر ماه با وجه به دست آمده از صدقات مردم، سبد کالا و غذا برای نیازمندان روستا تهیه و توزیع می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای مالک آباد مسجد ولیعصر(عج) روستای مالک آباد اراک افزود: طرح تلاوت نور و اجرای برنامه های ملی و مذهبی به صورت متداول به همت اعضای کانون برای نمازگزاران برگزار می شود.

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما استان بوشهر اجرای گروه سرود گروه سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم