Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: با اختصاص دو دستگاه حفاری و افزایش تعداد دستگاه‌ها به 6 دکل، اجرای پروژه حفاری 6+8 چاه اکتشافی شتاب می‌گیرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، بابک زنگنه امروز (دوشنبه، 25 آذرماه) در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت و هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات حفاری خوزستان افزود: برای اجرای پروژه حفاری 6+8 چاه اکتشافی پیش از این چهار دستگاه حفاری شامل 32، 33، 74 و 89 در موقعیت‌های تعیین‌شده از سوی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران استقرار یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با هماهنگی و توافق میان این شرکت و مدیریت اکتشاف با هدف شتاب بخشیدن به اجرا و پایان پروژه دستگاه‌های حفاری 31 و 40 فتح ناوگان شرکت نیز برای پیوستن به چهار دکل پیشین کاندیدا شدند و مراحل انتقال آنها به مناطق مورد نظر کارفرما در دست اقدام است.
مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری گفت: شرکت ملی حفاری ایران تاکنون حفاری 138 حلقه چاه‌های اکتشافی در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور را در کارنامه دارد و در نتیجه همکاری مستمر آن با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کشف بیش از 15 مخزن نفتی و گازی قطعیت یافته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 

مسعود افشار معاون مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: از این تعداد چاه ۷ حلقه در گستره فعالیت شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز تابع شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و یک حلقه در اجرای پروژه‌های حفاری تکمیل نهایی و تحویل کارفرما گردید.

او با بیان اینکه همچنین در این مدت متراژ حفاری چاه‌ها به رقم ۸ هزار و ۵۹۸متر رسید، افزود: در زمان حاضر ۲۱ دکل ناوگان حفاری شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی است.

افشار اظهارکرد: براساس برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران در اجرای طرح‌های توسعه‌ای با هدف نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری در دست اجرا و از حداکثر ظرفیت‌های سازمان در ارتباط با پیشبرد و تحقق برنامه‌ها در سال ۱۴۰۳ استفاده به عمل می‌آید. 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • روند تخصیص اعتبارات باندهای دوم خراسان‌جنوبی شتاب می‌گیرد
  • ساخت باندهای دوم محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی شتاب می‌گیرد
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • عملیات حفاری تونل گردنه الماس سرعت می‌گیرد
  • تسریع اجرای پروژه فیبرنوری استان بوشهر
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • نمایش توان فنی و مهندسی ایران در سریلانکا