Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا جعفری جلوه با اشاره به اینکه "هزار راه نرفته" تابلویی برای طرح مسائل جامعه است، گفت: برای فصل‌های بعدی برنامه هم باید فکر کرد و این برنامه با فاصله کوتاهی باید در فصل‌های جدید به پخش برسد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا جعفری‌جلوه درباره برنامه "هزار راه نرفته" توضیحاتی داده است؛ او با اشاره به اینکه این برنامه بعد از 10 سال پخش شد، "هزار راه نرفته" را تابلویی برای طرح مسائل مختلف جامعه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه 2 به ادامه این برنامه تلویزیونی اشاره کرد و گفت: برای فصل‌های بعدی برنامه هم باید فکر کرد و این برنامه با فاصله کوتاهی باید در فصل‌های جدید به پخش برسد. این برنامه تلاش کرد در فرم و محتوا به گونه‌ای باشد که به اهدافش برسد. "هزار راه نرفته" با هوشمندی چنین جریانی را پیش برد. مردم امروز با سرعت هرچه بیشتر مبادله پیام می‌کنند و در صحنه‌‌اند. سخن گفتن با این مردم و اندیشه داشتن کار بسیار دشواری است.

ناهید سادات‌شریفی تهیه‌کننده برنامه "هزار راه نرفته" هم گفت: "هزار راه نرفته" کار یک نفر نیست و یک گروه این برنامه را همراهی می‌کنند. با علاقه عمیق توانستیم راه‌های کوچک را در این "هزار راه نرفته" نشان بدهیم. من هیچگاه مجری نبودم و در این فصل، کارشناسی سخت‌ترین بخش برنامه بود.

پخش غیرموجه یک سریال تلویزیونی در فضای مجازینظارت بر سریال سازی در تلویزیون چگونه است؟/ "وارش" و تبلیغ زودهنگام سریال "آخر خط"!تلویزیون و یلدا؛ از دورهمی مهران مدیری تا شبِ آرام رضا رشیدپور

وی با اشاره به اینکه سلبریتی‌ها نمی‌توانند الگوی رفتاری عامه مردم باشند، افزود: ما 10 سال پیش تا حدی به روابط پرداختیم و این‌بار نهاد خانواده را به عنوان محور کار خود پذیرفتیم. برخی می‌گویند جوانان ازدواج سفید را پذیرفته می‌دانند، اما تجربه بالینی من می‌گوید جوانان بیشتر دوست دارند ازدواج کنند. ما می‌خواستیم سلبریتی بیاوریم و اتفاقاً فکر کردیم که اگر در برنامه حاضر شوند نباید حضورشان شبیه دیگر برنامه‌ها باشد. اما بعد به این نتیجه رسیدیم که آنها نمی‌توانند الگوی رفتاری عامه مردم باشند.

در پایان این مراسم از عوامل برنامه "هزار راه نرفته" تقدیر شد.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه دو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه، متناسب سازی حقوق بازنشستگان از اول فروردین ماه امسال باید اجرا بشود، گفت: بودجه آن هم پیش بینی شده، اما اینکه چرا از اول فروردین ماه اضافه پرداختی ها صورت نگرفته بدلیل برخی موضوعات قانونی است.

بنابر روایت تسنیم، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه افزود، موضوع ۹۰ درصد متناسب سازی حقوق بازنشستگان در برنامه هفتم مصوب شده است، یعنی سازوکار اجرایی آن در برنامه هفتم توسعه است که هنوز از سوی شورای نگهبان تایید نشده است.

به گفته این نماینده مجلس، برنامه هفتم توسعه، مصوب مجلس، یکبار از شورای نگهبان اعاده شده، بر این اساس به تازگی برخی مواد را مصوب کردیم و برنامه هفتم مصوب باردیگر به شورای نگهبان خواهد رفت تا دیگر ایرادی نداشته باشد.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه گفت: بر این اساس وقتی برنامه هفتم توسعه تبدیل به قانون بشود، دولت مکلف است احکام جدید حقوق بازنشستگان را نیز صادر کند.

حاجی بابایی گفت: هر زمانی که احکام جدید از سوی دولت صادر شد از اول فروردین متناسب سازی حقوق بازنشستگان محاسبه شده و ما به التفاوت واریز خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902990

دیگر خبرها

  • کنسرت ۳۰ هزار نفری، امروز در فولاد آره‌نا!
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • برنامه‌های هفته میراث‌فرهنگی؛ از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از کنشگران فرهنگی
  • آب چاه بخورید ولی آب معدنی نخورید |‌حرف های جنجالی مدیر آزمایشگاه در تلویزیون | ویدئو
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • رشیدپور همچنان دنبال جایی برای انتشار «ساعت صفر» است
  • «هفت» دوباره روی آنتن