Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@05:00:17 GMT

حضور ۵ کشور در جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۵۵۲

حضور ۵ کشور در جام باشگاه‌های کشتی جهان در بجنورد

رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان گفت: کشورهای چین، قرقیزستان، هندوستان و آذربایجان در دو رشته آزاد و فرنگی به همراه ۵ تیم از ایران در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی بیگ زاده اظهار کرد: ششمین دوره مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان با میزبانی استان خراسان شمالی، شهرستان بجنورد از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:  این رویداد ورزشی بین‌المللی به همت استاندار، حمایت نماینده ولی‌فقیه، همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی، اعضای شورای تأمین و مراکز علمی و آموزشی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان اشاره داشت: ۱۷۴ کشور عضو اتحادیه جهانی کشتی هستند و بازه زمانی برگزاری ششمین دوره مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان نام استان خراسان شمالی موردتوجه ورزش دوستان جهان خواهد بود.

وی افزود: حوزه‌های ورزش و اقتصاد ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند و این مسابقات فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌ها و داشته‌های استان است.

بیگ زاده مطرح کرد: از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان تورهای گردشگری برای ورزشکاران خارجی و داخلی پیش‌بینی‌شده و همچنین برنامه‌های فرهنگی نیز برای معرفی موسیقی محلی و مقامی، آیین‌های باستانی بومی توسط هنرمندان برجسته استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در ادامه سخنان خود افزود: ۲۷ آذرماه ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه مراسم افتتاحیه مسابقات با حضور رئیس کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود.

بیگ زاده مطرح کرد: کشورهای چین، قرقیزستان، هندوستان و آذربایجان در دو رشته آزاد و فرنگی در این مسابقات شرکت خواهند داشت و همچنین تیم‌های داخلی شرکت‌کننده در این مسابقات اترک خراسان شمالی، بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی کشور، گهر زمین سیرجان و سینا صنعت ایذه می‌باشند.

بیگ زاده تصریح کرد: نماینده فیلا از یونان در استان مستقرشده و همزمان در ۶ سینما در سطح استان این مسابقات برای تماشای گروهی دوستداران این ورزش پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: استانداردهای بین‌المللی لازم برای میزبانی، اسکان، محل برگزاری مسابقات و تغذیه ورزشکاران پیش‌بینی‌شده است.

بیگ زاده گفت: ریالی از اعتبارات استان برای این مسابقات هزینه نشده است و موسسه مالی و اعتباری ملل اسپانسر برگزاری این مسابقات می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی فرنگی چین کشتی جام باشگاه های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند

فرهاد قلی‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات والیبال والیبال ساحلی خراسان شمالی جام شهید مدافع وطن محمد مهدی احمدی در دو رده سنی نوجوانان و آزاد با حضور ۲۱ تیم به میزبانی زمین‌های ساحلی شهربازی بجنورد برگزار شد

رئیس هیأت والیبال خراسان شمالی در ادامه به نتایج کسب شده اشاره کرد و گفت: بعد از ۴۰ دیدار، در رده سنی نوجوانان تیم دانش و توپ قهرمان شد، تیم سم سم شیروان نایب قهرمان و تیم‌های کالای ورزشی فیفا و تابلوسازی نوین به صورت مشترک جایگاه سوم را کسب کردند.

وی در ادامه افزود: در رده سنی آزاد تیم ادویه بیژه شیروان مقام اول، تیم لوازم ورزشی خطیب مقام دوم و تیم‌های شرکت نیکان و بوبک باقری جایگاه سوم مشترک را کسب کردند.

کد خبر 6089457

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد