Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهرستان ری با بیان اینکه بسیاری از صنایع آلاینده و مزاحم استان تهران در حال حاضر به شهرستان ری منتقل شده است گفت: دولت و مسئولان نظام باید ظرفیت شهرستان ری را برای انتقال مشکلات بعدی ارزیابی کنند. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حسن خلیل‌آبادی امروز در جلسه شورای شهرستان ری با اشاره به روز پژوهش و اهمیت این روز در توسعه کشور اظهار داشت: شوراها باید بخشی از درآمد خود را صرف فعالیت‌های پژوهشی کنند و با توجه به اینکه کار و وظیفه شورای اسلامی شهرها و روستاها سیاست‌گذاری است لذا ضروری است که تمامی تصمیمات با تحقیق و تفحص صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان، باید خلاقیت نهفته در روستاها را به‌واسطه اهالی خلاق و نوآور به‌کار گرفته و از این توانمندی‌ها بهره‌گیری کنیم.

رئیس شورای شهرستان ری با بیان اینکه مشکلات متعددی در حوزه راه‌های مواصلاتی شهرستان وجود دارد افزود: در سال جاری رسیدگی به وضعیت و بهسازی جاده قدیم قم اولویت اقدامات راهداری در زمینه اصلاح روکش آسفالت بوده است و همچنین در حال حاضر جاده ری - ورامین مجهز به دوربین کنترل سرعت شده است.

خلیل‌آبادی تصریح کرد: براساس اطلاعات و آمار ارائه شده اداره راهداری شهرستان ری در حال حاضر دارای 19 دستگاه ماشین‌آلات جاده‌ای است و به منظور تأمین زیرساخت‌ها در فصل سرما و بارندگی 6 دستگاه ماشین مخصوص نیز اجاره شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه اداره راهداری شهرستان ری به‌رغم وسعت شهرستان فاقد جاروی مکانیزه است طرح جمع‌آوری زباله‌های جاده‌ای به‌صورت یک‌بار در هفته توسط عوامل راهداری و به‌صورت دستی انجام می‌شود.

بهره‌برداری از 4 پروژه محرومیت‌زدایی و عمرانی‌ ‌در شهرری با حضور فرمانده کل سپاهتهران| آیا جدایی از پایتخت شهرری را در ریل توسعه قرار می‌دهد؟

عضو شورای اسلامی شهری تهران با اشاره به تخلیه زباله در اطراف جاده‌های شهرستان ری تأکید کرد: در راستای جلوگیری از تخله غیرمجاز نخاله‌ها در اطراف جاده می‌توان با کمک دادگستری و پلیس راه اقدام به جریمه سنگینی برای خودروهای متخلف در نظر گرفت.

خلیل‌آبادی گفت: با توجه به این که وضعیت راه به‌طور غیرمستقیم با جان و مال مردم ارتباط دارد لذا باید با هم‌افزایی ادارات در جهت کاهش آسیب‌‎های زیست محیطی در حوزه جاده‌ها اقدام شود.

وی سپس با بیان اینکه بسیاری از صنایع آلاینده و مزاحم استان تهران در حال حاضر به شهرستان ری منتقل شده است تصریح کرد: آیا دولت و مسئولان نظام نباید ظرفیت شهرستان ری را نیز برای انتقال مشکلات بعدی ارزیابی و بررسی کنند.

رئیس شورای شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: معضلات فعلی شهرستان ری باعث شده که میزان آلایندگی در شهرری افزایش پیدا کند و در روزهای آلایندگی شاخص آلودگی ری در حدود 20 درجه بالاتر از شهر تهران است.

انتهای پیام/ 220/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۵ اردیبهشت) پاک است.

ایسنا در خبری نوشت: آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۵ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۴۱ و کیفیت هوا در وضعیت پاک است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

٤٧٢٣٦

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902615

دیگر خبرها

  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • هوای تهران پاک شد
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • هوای تهران پاک شد  
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است