Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@17:25:09 GMT

نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۳۸۴۰

نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران برگزار می‌شود

به گزارش ‌خبرنگار مهر، محمود شاکری شمسی، ‌امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران از برگزاری این نمایشگاه در یزد از پنجم دی ماه همزمان با روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی و سالروز حادثه تلخ زلزله بم به مدت ۴ روز تا تاریخ هشتم دی ماه سال جاری خبر داد.

شاکری شمسی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف افزایش آگاهی مردم استان و همشهریان برگزار می شود و دستگاه های عضو شورای مدیریت بحران استان در قالب غرفه های متعدد و متنوع دستاوردها، تجهیزات و ماشین آلات خود را در حوزه مدیریت بحران به منظور اطلاع رسانی به مردم ‌و آشنایی جامعه به نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان در پایان خاطرنشان کرد: ‌در این چهار روز دستگاه های شرکت کننده در نمایشگاه با اجرای برنامه های کاربردی مانند مسابقه، نمایش‌، پخش فیلمهای کوتاه آموزنده، شب شعر و کتابخوانی آگاهی مردم را از حوادث طبیعی به ویژه زلزله و سیل و راه های پیشگیری از بروز حوادث در مواقع بحرانی افزایش خواهند داد.

به گزارش مهر، محل برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت بحران میدان ایثار، بلوار طراوت ، منطقه صفاییه یزد می‌باشد و علاقه‌مندان می‌توانند در این چهار روز از ساعت ۱۶ عصر تا ۲۲ شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

کد خبر 4799402

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد استانداری یزد مدیریت بحران بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان ایلام قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس یاسوج بارش برف خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها شهرکرد بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۳۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»

آئین معنوی جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در محل برگزاری نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در کابل برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، مسئولان برگزاری جشن تکلیف 2 هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

 

.

 

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در 25 غرفه درحال برگزاری است.

گشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستانحضور قاریان ایرانی در نمایشگاه کابل جلوه‌ای از همدلی دو ملت

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران
  • برگزاری تمرین تخلیه اضطراری در محل برگزاری نمایشگاه کتاب
  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • حل مسائل کشور در حوزه زلزله‌های بزرگ ۵ کلانشهر ایران
  • از اینوتکس ۲۰۲۴ بیشتر بدانید
  • نمایشگاه کتاب به مثابه پارک برای گشت‌وگذار نیست!
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • غوغای «فرشته‌های کابلی» در «قصر دارالامان»