Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@22:30:24 GMT

اقدام گواردیولای وطنی برای تماشای تمرینات اینتر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۳۱۱

عبداله ویسی که قرار است برای تماشای تمرینات تیم اینترمیلان راهی ایتالیا شود این روزها در وین اتریش به سر می برد و به همین دلیل در تمرین چند تیم اتریشی نیز حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولای وطنی این روزها در اتریش به سر می برد. عبداله ویسی که پس از جدایی از تیم شاهین شهرداری بوشهر در تیم دیگری مشغول به کار نشد، این روزها ترجیح می دهد تا با سفرهای خارجی در تمرین تعدادی از تیم های بزرگ دنیای فوتبال حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او که برای تماشای تمرینات تیم اینترمیلان ایتالیا سفر خود را آغاز کرد فعلا در وین اتریش به سر می برد و در این میان با برنامه ریزی قبلی در تمرینات تیم های استرا وین، راپید وین و سالزبورگ حضور یافت. عبداله ویسی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر ایران را به همراه استقلال خوزستان دارد امروز سری هم به تمرینات تیم فوتسال ایرانی های وین زد.

 

نکته جالب درباره ویسی اینکه وی این روزها در وین اتریش مهمان احمد کلاه‌کج، ملی پوش سابق تیم ملی کبدی ایران است.

 

شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر عبدالله ویسی سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای تماشای بازیگران ترکیه‌ای یا قصۀ شمس و مولانا؟
  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • به تماشای بوستان‌های شهرکرد در بهار بنشینید + تصاویر