Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر گرگان ضمن تاکید بر اینکه رفتارهای خطر آفرین اداری شهرداری را زیر سوال خواهد برد از کلنگ زنی پارک مدرن کودکان بزودی در هزارپیچ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا گلستان؛ ناصر گرزین با حضور در دفتر خبرگزاری برنا در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به افتتاح بزرگترین پروژه تاریخ شهرداری گرگان اظهار کرد: تقاطع غیر همسطح سربازان گمنام امام زمان (عج)، بازگشایی 60 متری افسران و بازآفرینی میدان بسیج سه پروژه مورد افتتاح است که این پروژه ها در زمان مقرر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از کارهای شهرداری بازگشایی محورهای موازی است بیان داشت: به دلیل اینکه در میدان مفتح گره ترافیکی وجود داشت بازگشایی این محور کمک زیادی به حل مسائل  ترافیکی شهر خواهد کرد.

گرزین تاکید کرد: با توجه به شکل اولیه میدان بسیج تردد در آن مسیر بسیار خطرناک  بود و زیر گذر پیاده رو نیز مناسب رفت آمد شهروندان  نبود.

وی تصریح کرد: با تغییرات جدید خروجی های شهر گرگان به سمت تهران میدان را دور نمی زنند.

این عضو شورای شهر گرگان خاطر نشان کرد: قطعا با راه اندازی روگذر سربازان گمنام امام زمان (عج) و 60 متری افسران حجم ترافیک بسیار کاهش پیدا میکند و میتوان با راه اندازی سایت دوچرخه سواری و اقدامات دیگر شاهد رونق رستوران گردان نیز خواهیم بود.

وی با اشاره به پروژه چهارشنبه بازار تصریح کرد: در این پروژه موضوعات گردشگری، فرهنگی و اجتماعی نیز توجه میشود و در حال حاضر عملیات اجرایی بزرگترین پروژه سرمایه گذاری د ر محل چهارشنبه بازار آغاز شده است.

گرزین گفت: آبشار صخره ای، آبنمای ماتریسی پارک شهر، ایجاد حدود هزار و 600 متر دیواره سنگی در رودخانه های زیارت و اسلام آباد، میدان دانشجو، ایجاد ایستگاه شماره 7 در ویلاشهر از جمله پروژه های عمرانی که طی دوسال اخیر در سطح شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده طی دو سال اخیر در شهر گرگان اظهار کرد: ثبت روز ملی گرگان در 5 آذر ، هفته فرهنگی گرگان از جمله اقدامات شاخص فرهنگی اجرا شده می باشد.

وی با بیان اینکه به زودی پارک مدرن کودکان در هزارپیچ کلنگ زنی میشود از آغاز عملیات اجرایی پارک و سالن ورزشی محله اوزینه به زودی خبر داد.

گرزین همچنین با اشاره به اینکه پروژه بی  ار تی در بخش مطالعاتی قرار دارد افزود: وزارت کشور نیز قول همکاری و در نظر گرفتن  وام 100 میلیاردی را در این زمینه داده است .

وی همچنین از ایجاد دوربرگردان های ایمن و جداره سازی ورودی شرق گرگان خبر داد و افزود: طراحی این پروژه انجام و به شورای ترافیک ارسال شده است.

وی در ادامه با اشاره به محبوبیت تیم بسکتبال در بین شهروندان و کل استان به لزوم ساخت یک سالن بزرگ در سطح شهر تاکید کرد: این موضوع به شهردار پیشنهاد شد و در حال حاضر کارهای مطالعاتی و جانمایی آن در حال انجام است.

گرزین با اشاره به لزوم سالم سازی فضای اداری شهرداری افزود: شهردار و همکاران آن بایستی فضاهای اداری را ایمن و سالم نگه دارند زیرا این رفتارهای خطر آفرین اداری شهرداری را زیر سوال خواهد برد.

نصب پل هوایی در ابتدای شهرک ویلا شهر

وی با اشاره به کمبود فضای مذهبی و مسجد و حسینیه در شهرک آسایش اظهارداشت: کاربری مذهبی در سرانه کاربری های هر منطقه در نظر گرفته میشود و ما قول داده ایم در ساخت آن همکاری داشته باشیم و پروانه رایگان و 30 متر پروانه تجاری هم صادر کنیم.

وی همچنین از نصب پل هوایی با آسانسور در ابتدای شهرک ویلاشهر در کمربندی خبر داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در خصوص ترمیم معابر نیز افزود: ترمیم و روکش آسفالت به مبلغ 7 میلیارد تصویب شده است و لایحه جدید نیز برای آسفالت و ترمیم معابر در دستور کار شورای اسلامی شهر گرگان است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال شاخص شورای شهر شهرداری کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار خود در فینال دومین دوره سوپر لیگ غرب آسیا در شرایطی از ساعت 21.15 چهارشنبه در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون به مصاف الریاضی لبنان می‌رود که بازی نخست را در بیروت با نتیجه ۹۵ بر ۶۰ واگذار کرده و کار سختی برای جبران در این دیدار خانگی دارد.

شهرداری که یکی از قطب‌های بسکتبال ایران به شمار می‌رود، برای حفظ امیدهای خود و کشیدن کار به دیدار سوم، چاره‌ای جز برتری در تهران ندارد. شهرداری در دوره قبلی برابر همین تیم الریاضی صف‌آرایی کرد، اما در نهایت نماینده لبنان عنوان قهرمانی را به دست آورد تل نشان دهد از پتانسیل بالایی بهره می‌برد. حالا گرگانی‌ها امیدوارند تیمشان با هدایت مصطفی هاشمی بتواند این افتخار را کسب کند.

شهرداری گرگان بعد از دو بازی سنگین در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال برابر مهرام، راهی بیروت شد تا در برابر الریاضی صف‌آرایی کند. تیمی که با وجود دو مصدوم و خستگی بازیکنانش به نوعی از پیش بازنده بود.

شهرداری در نخستین بازی، کوارترهای اول تا چهارم را با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کرد، حالا هاشمی و شاگردانش در دیداری خانگی و کیلومترها دورتر از جایی که باید باشند(یعنی گرگان) خود را آماده جدال با الریاضی می‌کنند.

نماینده لبنان از ملی‌پوشان این کشور تشکیل شده و چند بازیکن با کیفیت خارجی را هم در ترکیب دارد.این مسابقات به صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و برتری شهرداری گرگان در این دیدار به معنای ادامه حضور آنها در مسابقه است. اگر شهرداری برنده شود، بازی سوم، ۱۹ اردیهشت‌ در بیروت برگزار خواهد شد.

در تیم شهرداری ارسلان کاظمی، سینا واحدی، مبین شیخی، نوید رضایی‌فر، خشایار علی‌اکبری، یاسین کلاسنگیانی، امیرعلی قلی‌زاده، سالار، ویل چری، محمد یوسفوند و امیرحسین آذری با هدایت مصطفی هاشمی و در تیم الریاضی جورج دعبول، تان میکر، امیر سعود، مروان زیاد، کریم زینون، سامر خطاب، علم الدین کیکانوویچ، علی منصور، محمد تبارا، وائل عرکجی، هایک گیوکچیان، مانی هریس و جاناتان سیمونز با هدایت احمد الفران حضور دارند.

قضاوت این دیدار را داورانی از کشورهای عراق، سوریه و اردن برعهده دارند. 

دیگر خبرها

  • انتقاد سازمان دفاع از کودکان از بازداشت کودکان فلسطینی به دست ارتش صهیونیست
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • مرکز البرزپژوهی در کرج راه اندازی می شود
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • کم‌کاری‌ شهرداری موجب خسارت ۲۰۰ میلیاردی در پروژه شهربازی شد