Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه تولید محتوا و ایجاد اشتغال برای زندانیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی در نشست با رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل امور زندان های استان یزد بر لزوم تقویت فعالیت های مشترک بین این دو اداره کل تاکید کرد و افزود: فعالیت های فرهنگی و اعتقادی که منجر به افزایش آگاهی  در سطح جامعه شود می تواند در کاهش آمار زندانیان بسیار موثر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خواستار ارائه طرح در حوزه فعالیت های مشترک بین این دو اداره کل شد و افزود: باید جلساتی در سطح کارشناسان برگزار و پس از بررسی تمام ابعاد تفاهمنامه هایی در زمینه های فعالیت های مشترک تنظیم و در ادامه اجرا شود.

نجیمی به مساجد و هیئات به عنوان دو پایگاه مهم درجهت کاهش آسیب های اجتماعی یاد کرد و افزود: مغفول ماندن از این دو بستر مناسب باعث شده تا اکنون شاهد افزایش تعداد مجرمان در سطح جامعه باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد افزود: با استفاده از ظرفیت هیئات و مساجد می توان با برگزاری دوره های آموزشی و آگاهی بخشی در کاهش بسیاری از آسیب های اجتماعی و تعداد مجرمین اقدامات موثری را انجام داد.

وی بر لزوم توجه به امور مرتبط با خانواده زندانیان تاکید کرد و گفت: می توان از خانواده زندانیان به عنان بهترین انگیزه در  جهت اصلاخ آنها بهره برد که این امر نیازمند فعالیت فرهنگی مستمر و با برنامه است.

نجیمی در ادامه بر لزم فرهنگسازی در جهت بهره گیری از ظرفیت خیرین در امور زندانیان تاکید کرد و اظهار داشت:بهره گیری از ظرفیت خیرین در حوزه تولید محتوا و ایجاد اشتغال برای زندانیان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال زندانیان خیرین فارس یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، میثم عابدی عصر چهارشنبه در آئین رونمایی از مرکز رشد و فناوری اتاق بازرگانی سنندج (تاک) اظهار کرد: باید مبتنی بر ظرفیت استان پروژه هوشمندسازی تعریف شود و متناسب با این ظرفیت‌ها پروژه‌ها تقویت و اجرایی شوند.

وی تعریف پروژه‌های یاد شده را مانع از صدور نسخه‌های واحد برای استان‌ها در کشور خواند.

وی مصرف گرا بودن کشور عراق را گامی برای صادرات تولید فناورانه دانست و گفت: کردستان به لحاظ نیروی انسانی متخصص و مولد وضعیت مطلوبی دارد.

عابدی اعلام کرد: کردستان به لحاظ تولید برخی از محصولات کشاورزی همچون توت فرنگی و یا معادن ظرفیت‌های مؤثری دارد و نیاز است برای بهره‌گیری بهتر و بیشتر از این ظرفیت‌ها تلاش شود.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: صدور خدمات در حوزه ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی باتوجه به نیازی که در اقلیم وجود دارد می‌تواند نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، ارزآوری و اشتغال‌سازی داشته باشد.

کد خبر 6088055

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • نقش مهم تعاونی ها در جهش تولید
  • جهش تولید بدون فعالیت کارگران معنا و مفهومی ندارد
  • چالش‌های یک شتاب‌دهنده در حوزه تولید محتوا/ درآمدزایی از انیمیشن به شرط ورود به بازار بین‌المللی
  • لزوم تعریف پروژه‌های هوشمندسازی مبتنی بر ظرفیت کردستان
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود