Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-09@02:06:54 GMT

بررسی لوایح CFT و پالرمو در کمیسیون مشترک مجمع

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۵۲۰

آیت‌الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند بررسی لوایح CFT و پالرمو در این مجمع گفت: این لوایح  در کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی هستند و پس از بررسی در کمیسیون‌ها به صحن علنی مجمع  تشخیص خواهند آمد.

او درباره رویکرد افراد مجمع درباره این لوایح، گفت: تا آنجایی که من اطلاع دارم اکثریت افراد حاضر در مجمع تشخیص نظر مثبتی درباره این لوایح ندارند، زیرا به نظر می‌رسد که این لوایح حتی اگر منافع جزئی هم داشته باشد مضرات‌شان بسیار بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این کانون اصلی این لوایح به آمریکا و رژیم صهیونیستی باز می‌گردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: باتوجه به تجربیاتی هم که ما به طور کلی از رفتار غرب به دست آوردیم به خوبی بر ما روشن شده که غربی‌ها عهد شکن هستند و تصویب این لوایح نتیجه مثبتی درپی نخواهد داشت،  بلکه حتی راه‌های دور زدن تحریم‌های ما را هم مسدود کرده و ادامه فروش نفت ما را با مشکلات بیشتری مواجه خواهد کرد.

او افزود: همچنین در صورت تصویب این لوایح آنها از اسرار کشورمان آگاهی پیدا می‌کنند، زیرا در این لوایح آمده است که باید گزارشاتی را به آنها ارائه کنیم.

آیت‌الله مجتهد شبستری خاطر نشان کرد: این لوایح در ظاهر کمک به تروریست را نهی می‌کند درحالی که از نظر آنها کشورهای محور مقاومت نظیر حزب الله لبنان و سپاه تروریست هستند و اینها تماما مشکلاتی است که تصویب این لوایح برای ما ایجاد می‌کند ؛ درنتیجه اگر این لوایح احیانا فوایدی هم داشته باشند بسیار کمتر از مضراتشان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت

در جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت، نهایی سازی ایین نامه فعالیت سکوهای حوزه سلامت و پیش نویس مصوبه خدمات مربوط به کاهش ریسک بررسی شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر ارتباطات و فنآوری برگزار شد.

"بررسی پروژه های جدید در دستور کارگروه و تقسیم کار بین دستگاه های عضو کمیسیون" و "بررسی پیش نویس مصوبه ارائه خدمات مربوط به کاهش ریسک شرکت های تسهیلات یار" بخشی از دستور جلسه این کمیسیون بود که در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، "بررسی و نهایی سازی پیش نویس آیین نامه اجرایی نحوه فعالیت سکو ها و کسب و کار های حوزه سلامت رقومی" یکی دیگر از دستور جلسه های چهل و چهارمین جلسه کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و ترکیه ماه آینده
  • عکس قدیمی از آیت الله هاشمی و محسن رضایی درحال خوردن آش افطاری
  • هوش مصنوعی و قانونگذاری؛ گفتگوی تخصصی در اینوتکس ۲۰۲۴
  • دو چالش پروژه راه آهن شلمچه-بصره؛ مین روبی و ساخت پل
  • ۲ دستور کار کمیسیون راهبری اقتصاد دیجیتال دولت
  • نظام ارزی ،صادرکننده را با محدودیت مواجه کرده است
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • روزنامه اطلاعات: ملت در چه فکریه؟ دولت در چه کاریه؟
  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود