Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@14:56:18 GMT

قصه گویی رضا کیانیان و خانم مجری محبوب دهه شصت

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۵۷۷

بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر با حضور مهمانان ویژه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

اخبار چهره ها - رضا کیانیان ، مصطفی رحماندوست، گیتی خامنه ، بهرام شاه‌محمدلو، مجید قناد و سارا روستاپور از جمله هنرمندانی هستند که در این دوره از جشنواره به قصه‌گویی خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان، قصه منتخب خود را برای علاقه‌مندان روایت می‌کنند. این قصه‌ها بر اساس زندگی این هنرمندان و یا سلیقه ادبی‌شان گفته می‌شود.

گیتی خامنه، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون و داور بخش بین‌الملل در بیست‌ودومین جشنواره قصه‌گویی، ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۶ آذر  قصه‌ای از زندگی خود را خواهد گفت.

بهرام شاه‌محمدلو ، قصه‌گو و مجری پیشکسوت در حوزه کودک و نوجوان، روز چهارشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۷ برای حاضران قصه منتخب خود را می‌گوید.

مصطفی رحماندوست، شاعر و نویسنده کودک و نوجوان پنجشنبه ساعت ۱۷ قصه‌گویی می‌کند. قصه‌گویی سارا روستاپور، مجری برنامه‌های کودک، روز جمعه در تاریخ ۲۰ آذر ساعت ۱۱ صبح و قصه‌گویی عمو قناد، قصه‌گوی برنامه‌های کودک و نوجوان همان روز ساعت ۱۷ اجرا می‌شود.

اجرای قصه‌گویی رضا کیانیان، روز ‌شنبه، ۳۰ آذر همزمان با آیین پایانی جشنواره خواهد بود.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از ۲۶ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رضا کیانیان گیتی خامنه بهرام شاه محمدلو رضا کیانیان گیتی خامنه جشنواره قصه گویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه آموزش سیما، از امروز ۸ اردیبهشت سیروس همتی که معلم ریاضی دبیرستان است اجرای برنامه عصرگاهی «مثبت آموزش» را که به «استودیو معلم» تغییر نام داده، به عهده گرفته است. در این برنامه که به صورت ام سی از صبح تا عصر هر ساعت یک ربع روی آنتن می رود از معلمان حوزه های مختلف دعوت شده و دغدغه های آنها مطرح می شود.

همچنین در بخش هایی از این برنامه نیز فیلم های سینمایی ایران و جهان که مرتبط با شخصیت های ماندگار معلم در سینما بوده اند، پخش می شود.

توجه ویژه به نوجوانان و جوانان با معرفی استعدادها، بررسی روند مطالبات معلمان و مسایل مرتبط با آموزش و پرورش، آموزش های مرتبط با تغذیه دانش آموزان، مرور اتفاقات و رویدادهای مرتبط با نوجوانان و تلاش برای پرورش قوه خلاقه آنها از جمله رویکردهای برنامه است.

برنامه «مثبت آموزش» هر روز از ۸ صبح تا ۱۸ به صورت متناوب و در ۱۵ دقیقه پایانی هر ساعت پخش می شود.

کد خبر 6089934 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • زیر تیغ