Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در هیأت‌های اجرایی در ۲۷ آذر خبر داد و گفت: کار بررسی صلاحیت داوطلبان تا ۲۶ آذر ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، «مرتضی محمدزاده» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را با استناد به نتایج استعلام‌های صورت گرفته از مراجع چهارگانه و بررسی‌های محلی، بررسی کنند و در ۲۷ آذر نتایج این بررسی‌ها را به هیأت نظارت استان و همچنین داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده، اعلام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی افزود: داوطلبانی که صلاحیت آنها در هیأت‌های اجرایی احراز نشده است ۴ روز مهلت خواهند داشت تا اعتراض و شکایت خود را به هیأت نظارت استان اعلام کنند و هیأت نظارت نیز در مهلت قانونی ۲۰ روزه خود نسبت به بررسی شکایت داوطلبان ردصلاحیت شده و همچنین سایر داوطلبان اقدام و اعلام نظر خواهد کرد.

محمدزاده اخبار منتشر شده در فضای مجازی درخصوص آمار داوطلبان تأیید یا رد صلاحیت‌شده در هیأت‌های اجرایی را نادرست خواند و گفت: هیأت‌های اجرایی تا ۲۶ آذر مهلت دارند تا صلاحیت داوطلبان را بررسی کنند و قطعاً این هیأت‌ها از همه مهلت زمانی خود برای بررسی دقیق‌تر صلاحیت‌ها استفاده خواهند کرد.

وی افزود: نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان، صرفاً به هیأت نظارت و خود داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز نشده، اعلام خواهد شد و اخبار منتشر شده در خصوص آمار تأیید یا رد صلاحیت‌ها واقعیت ندارد.

گفتنی است، با توجه به انصراف ۶۷ داوطلب در مجموع صلاحیت ۷۲۹ داوطلب در ۱۳ حوزه انتخابیه استان آذربایجان شرقی در دست بررسی است. بر اساس قانون ۲۷ آذرماه فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه رد طلاحیت داوطلبان را به صورت کتبی و محرمانه به خود شخص نام نویسی کننده ابلاغ می‌کنند.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان مسجد خبرگزاری شبستان طرح ملی فهما بررسی صلاحیت نامزدها انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • سخنگوی شورای نگهبان: رد صلاحیت حسن روحانی دلایل متعدد دارد / ایرادات به لایحه حجاب پابرجاست
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • آغاز نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان/ زمان متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تعیین شد/ دلایل متعددی برای رد صلاحیت حسن روحانی وجود دارد
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی