Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@07:12:40 GMT

بلیت مترو در تمامی خطوط هفتگانه مترو نیم بهاء شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۴۷۴۶

بلیت مترو در تمامی خطوط هفتگانه مترو نیم بهاء شد

به گزارش ایسنا، بعد از اعلام جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو در روزهای یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ و دوشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۵، نیم بها باشد هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این طرح از بعدازظهر روز شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ آغاز شد و  اطلاعات نرم افزار تمامی گیت های ایستگاههای خطوط هفتگانه مترو توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تغییر کرد و نرخ تمامی بلیتهای اعتباری و تک سفره با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه شد و مبلغ دویست و یک تومان و نه ریال از کارت مسافران در کوتاه ترین مسیر سفر کسر شد و این محاسبات با توجه به برنامه جدیدی که ارائه شده بود در تمامی مسافت‌ها با ۵۰ درصد تخفیف اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در اطلاعیه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمده که این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل ریلی درون شهری پاک در کشور سعی کرده تا نسبت به اجرای هرچه بهتر این مصوبه تلاش کندو این شرکت به عنوان متولی اجرای این مصوبه اعلام می کند در صورتی که مسافری اسناد و مدارک  مبنی اجرایی نشدن این مصوبه را در دست دارد می تواند  با  ارائه مدارک پیگیری های لازم را انجام دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری