Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هاشمیان با بیان اینکه هزینه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها را رصد و در صورت احراز تخلف برای متخلفان پرونده تشکیل خواهند داد، گفت: حوزه‌های قضایی را مکلف کرده ایم تخلفات و جرایم انتخاباتی را به سرعت رسیدگی کنند. تاریخ انتشار: 15:16 - 25 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۷۵۲۴

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در جلسه شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی امروز گفت: به منظور جلوگیری از ورود پول‌های ناسالم به فضای انتخاباتی، دادستان‌های سراسر استان گلستان هزینه‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها را رصد و در صورت احراز تخلف برای متخلفان پرونده تشکیل خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: همچنین حوزه‌های قضایی را مکلف کرده ایم تخلفات و جرایم انتخاباتی را به سرعت رسیدگی و به زمان بعد از برگزاری انتخابات موکول نکنند.

وی از فرمانداران خواست بر همایش‌ها و سخنرانانی که در این مراسم‌ها حضور دارند بیشتر نظارت کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه اظهار کرد: اگر داوطلبان نمایندگی مجلس به معرفی خود اکتفا و از تخریب سایر نامزد‌ها خودداری کنند حتما انتخابات پیش رو، مانند سال‌های گذشته، سالم، به دور از تنش و با حضور پرشور مردم برگزار خواهد شد.

هاشمیان از مردم دعوت کرد در کنار دستگاه‌های نظارتی و قضایی به برگزاری انتخابات سالم کمک کنند و اگر تخلف یا جرمی مشاهده کردند به شماره ۰۹۱۱۱۷۵۶۱۱۴ پیامک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان نیز در این جلسه گفت: با تعیین کمیته‌ای در دادسرای مرکز استان گلستان، علاوه بر جواب استعلام هیئت‌های اجرایی استان گلستان، پاسخ استعلام از دیگر مناطق کشور را هم بلافاصله ارسال کرده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با تاکید بر رعایت بی طرفی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نظارتی خطاب به داوطلبان نمایندگی مجلس گفت: تبلیغات زودهنگام و راه انداختن کارناوال از مصادیق جرایم انتخاباتی است و برای متخلفان پرونده تشکیل می‌شود.

جلسه شورای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گلستان امروز در دادگستری برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان گلستان دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حیدر آسیابی» در جلسه ای که امروز با حضور معاون قضایی دادستان کل کشور در گرگان برگزار شد اظهار کرد: دادستان های استان با انگیزه و حضور میدانی که در حوزه های قضایی دارند پای کار توسعه و برقراری امنیت در استان هستند.
 
به گفته وی؛ با اتخاذ رویه واحد در دادسراهای سراسر استان کیفیت خدمات قضایی به مردم نیز افزایش یافته است.
 
رئیس کل دادگستری استان گلستان پیشگیری از دست اندازی به عرصه های ملی و منابع طبیعی را از اقدامات شاخص استان در ۳ سال گذشته دانست و گفت: نمونه بارز آن، توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه زیارت گرگان است به طوری که امروز مغازه های مصالح فروشی در این منطقه به کارهای مرتبط با حوزه گردشگری و صنایع دستی مشغول شده اند.
 
وی ادامه داد: یکی از قوی ترین قضات استان از حیث مدیریتی و علمی را به عنوان دادستان مرکز استان انتخاب کردیم که در نتیجه اقدامات وی امروز شاهد رویه واحد در رسیدگی به پرونده ها در بخش دادستانی هستیم  که همین موضوع سرعت پاسخگویی به مردم ، رسیدگی به پرونده ها را بیشتر و کیفیت ارائه خدمات به مراجعان را بهتر کرده است.
 
به گفته وی؛ در اغتشاشات 1401، دادستان ها و قضات دادسراهای ما در کنار ضابطین در میدان حضور داشتند و کنترل و نظارت می کردند.
 
آسیابی با اشاره به اهتمام ویژه دادستان های استان در حوزه حقوق عامه، اظهار کرد: شاخص ترین اقدام در این حوزه توقف ورود خودرو به جنگل «النگدره» با مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال با کسب نظر کارشناسان حوزه محیط زیست بود.
 
وی افزود: رونق تولید در  110 واحد تولیدی تعطیل یا در استانه تعطیلی استان طی سال گذشته کار بزرگی بود که در نتیجه ارتباط مستمر و میزان شناخت دستگاه قضایی از مشکلات  تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اتفاق افتاد.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • استقرار شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند