Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور، موضوع مشاهده کیک های آلوده در تهران را تایید کرد و افزود: گزارش هایی از مشاهده کیک های آلوده در تهران داشته ایم.

وی با اشاره به وجود ۲۲ نوع قرص در کیک های آلوده، وجود ترامادول در این کیک ها را رد کرد و گفت: این قرص ها شامل استامینوفن، سرماخوردگی، آنتی هیستامین و...، بوده است اما آزمایش های ما، وجود ترامادول را تایید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانپور با عنوان این مطلب که استفاده از قرص ها در ۱۲ نشان تجاری مشاهده شده است، افزود: با توجه به اینکه توزیع این کیک ها از شبکه غیر رسمی اتفاق افتاده است، می بایست در انتظار پیگیری های نهادهای امنیتی بود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کیک های آلوده وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خوسف گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژان شهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک را که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود مشاهده کردند.

 سرهنگ بهمدی با بیان اینکه ماموران بلافاصله برای در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره آهو، نسبت به نجات آن اقدام کرده، افزود: این بره آهو برای نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل داده شد. 

وی ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش گفت: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان‌های مرتبط گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • پاک‌ترین و آلوده‌ترین کشورهای جهان
  • کاهش نارضایتی مردم از وضعیت نظافت تهران | جزییات تماس مردم با ۱۳۷ در این حوزه چه چیز را نشان می دهد؟
  • نجات یک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • بیماری هزار چهره‌ای که همه را گرفتار می‌کند
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • بازدید و رایزنی تجاری ۱۲ هیات خارجی از غرفه گلستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان
  • حضور ۲۵ هیئت تجاری در اکسپو نشان از رشد ایران با وجود تحریم