Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی پروین امروز به همراه جواد زرینچه در تمرین تیم فوتبال امید حاضر شد. پروین در حاشیه این تمرین به خبرنگاران گفت: همین الان به بچه های تیم گفتم که باید همگی دست به دست هم دهیم تا این تیم بعد از ۴۰ سال به المپیک برسد. اگر هم نرود، چهار سال دیگر با تیم تیم سالنی برود.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: الان همه اهالی فوتبال باید کمک کنند مخصوصا باشگاه ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر باشگاه ها بازیکنان را به حمید استیلی بدهند، این تیم می تواند به المپیک برود. باید مراقب باشیم و خوب کار کنیم. یکی از مهمترین چیزهایی که بازیکنان باید رعایت کنند موبایل است. این را باید خیلی مراقب باشند.

وی تصریح کرد: اگر جای فدراسیون باشم لیگ را تعطیل می کنم ولی بازیکنان را به تیم امید می دهم. البته ۱۰ بار گفتیم ولی کسی گوش نکرد.

پروین با اشاره به پتانسیل تیم فوتبال امید یادآور شد:: پتانسیل تیم امید خیلی خوب است. بازیکنان تیم امید سرحال در لیگ بازی می کنند. اگر باشگاه ها کمک کنند به المپیک می رویم.

پیشکسوت فوتبال ایران به جدایی سرمربی پیشین تیم امید هم اشاره کرد و گفت:جای فرهاد مجیدی در تیم امید خیلی خالی است. او خیلی زحمت کشیده است. خیلی دلم می خواست فرهاد کنار حمید (استیلی) می بود. اختلاف نظر است دیگر. 

پروین درباره حمید استیلی هم یادآور شد: حمید هم چندین سال است مربیگری می کند. به نظرم کسانی که فوتبالیست بودند راحت تر می توانند تیم را اداره کنند. حمید هم یکی از آنها است. 

خبرنگاری از علی پروین درباره تاثیر مخرب موبایل و فضای مجازی بر بازیکنان پرسید که اسطوره فوتبال ایران از پاسخ به این سئوال خودداری کرد و گفت: از این سئوالات پیچاندنی نپرسید! 

ادامه دارد...

کد خبر 4799495 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: علی پروین تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها

باشگاه بارسلونا برای تأمین بودجه خریدهای تابستانی‌اش سعی دارد دو بازیکن خود را برای رفتن به لیگ عربستان سعودی متقاعد کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ یکی از مهمترین و شاید مهمترین برنامه بارسلونا پس از راضی کردن ژاوی هرناندس به ادامه مربیگری، تأمین بودجه لازم برای خرید‌هایی است که قول‌شان را به او داده است. با توجه به وضعیت تراز مالی باشگاه و قوانین فعلی لالیگا در حوزه نقل و انتقالات، برای بارسلونا خرید بازیکنان جدید مشروط به فروش بازیکن خواهد بود و به همین دلیل انتظار می‌رود در تابستان گروهی از بازیکنان این تیم ترک کنند. در این میان اما بارسلونا روی خروج دو بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده است، دو بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی برای تیم‌هایی در لیگ برتر انگلیس بازی می‌‌کنند.

یکی از این بازیکنان آنسو فاتی هافبک هجومی برایتون است و دیگری کلمن لنگله مدافع فرانسوی استون‌ویلا. در مورد لنگله عزم بارسا برای برنگرداندن او آنقدر زیاد هست که طبق اعلام اسپورت، ممکن است حتی به او پیشنهاد فسخ قرارداد بدهد. دلیل اصلی آن هم حقوق بالای این بازیکن است که تنها چند باشگاه از پس پرداخت آن برمی‌آیند.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

 اولویت بارسایی‌ها اما کسب درآمد از فروش هر دو بازیکن به عربستانی‌هاست که حاضرند ارقام قابل توجهی بپردازند. این در حالیست که لنگله پیش از این هم از خاور میانه پیشنهاد داشت اما آن را رد کرد. در مورد فاتی که انتقال او به عربستان با توجه به سن و سال پایین‌اش حتی بعیدتر است. خبر بدتر برای بارسایی‌ها در مورد فاتی اینکه طفره رفتن‌های اخیر روبرتو دزربی سرمربی برایتون از پاسخگویی درباره آینده فاتی، نشانه‌ای از بی‌میلی او برای نگه داشتن این بازیکن در ورزشگاه آمکس قلمداد شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است