Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان برنامه و بودجه روز دوشنبه با انتشار اطلاعیه ای نسبت به پرداخت مالیات نهادهای انقلاب اسلامی شفاف سازی کرد.

در این اطلاعیه آمده است: تمام فعالیت‌های اقتصادی در نهادهای انقلاب اسلامی اعم از بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب شرکت‌ها انجام می شود و این نهادها مالیات خود اعم از مالیات بر عملکرد، مالیات بر ارزش افزوده و مالیات تکلیفی را پرداخت می‌کنند که این رقم برای بودجه سال ۱۳۹۹ حدود یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌های آستان قدس رضوی که ماهیت موقوفه‌ای دارند، مالیات خود را به خزانه پرداخت می‌کنند و از آنجا که موقوفه‌ها معاف از مالیات هستند، منابع مالیاتی مذکور صرف فعالیت‌های محرومیت‌زدایی فرهنگی و اجتماعی آستان قدس رضوی می‌شود و این رقم برای سال ۱۳۹۹ حدود ۶۵  میلیارد تومان است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: علت درج عدد یک در ردیف‌های درآمدی نهادهای ذکر شده استفاده حداکثری از ظرفیت تحقق منابع مربوط بوده که صرف هزینه‌هایی مانند عدالت آموزشی و تجهیز آموزشگاه‌های آموزش و پرورش با اولویت مناطق محروم موضوع ماده ۸۷ قانون تنظیم بخشی ازمقررات مالی دولت(۲) می شود.

برچسب‌ها آستان قدس رضوی بنیاد مستضعفان وصول مالیات بودجه ۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی بنیاد مستضعفان وصول مالیات بودجه ۹۹ آستان قدس رضوی بنیاد مستضعفان وصول مالیات بودجه ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی

آفتاب‌‌نیوز :

در اطلاعیه روز جمعه اداره کل هواشناسی خراسان رضوی آمده است: بر اساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی، با توجه با تقویت سامانه فعال در استان از اواخر وقت امشب تا عصر روز شنبه شاهد افزایش حجم بارش‌ها همراه با رعدوبرق، بارش تگرگ، آبگرفتگی و سیلاب در برخی از نقاط استان هستیم.

این سامانه وقوع بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق با احتمال برخورد صاعقه، وزش باد شدید در برخی از نقاط بارش تگرگ، آبگرفتگی، ایجاد روانآب و سیلابی شدن مسیل‌ها و همچنین اختلال در سیستم حمل و نقل را در بردارد.

در این اطلاعیه آمده است: بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌ها و توابع سبزوار، جوین، جغتای، داورزن، نیشابور، فیروزه، کاشمر، ریوش، خواف، تربت‌حیدریه، قوچان، درگز، چناران – گلبهار، طرقبه و شاندیز، ارتفاعات و دامنه‌های بینالود و ارتفاعات و دامنه‌های هزار مسجد و برخی از نوحی کلانشهر مشهد رخ خواهد داد.

عدم توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها؛ خودداری از صعود به ارتفاعات و عملیات کوهنوردی؛ مدیریت تردد در مناطق ییلاقی و گردشگری استان و خودداری از سفر‌های غیر ضروری از توصیه‌های هواشناسی خراسان رضوی در این اطلاعیه است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۰۰ میلیاردتومان مالیات و حق آلایندگی به شهرداری های استان
  • دلیل اعتراض طلافروشان به پرداخت مالیات/ طلافروشان عامل تورم اند؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای خراسان رضوی
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت به کادر درمان
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • کاهش معافیت‌های مالیاتی بودجه برمبنای احکام برنامه هفتم بود
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود