Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@03:07:26 GMT

بلیت مترو در تمامی خطوط هفتگانه مترو نیم بهاء شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۲۳۳

به گزارش ایلنا، بعد از اعلام جلسه کارگروه کاهش آلودگی هوا مقرر شد بلیت اتوبوس و مترو در روزهای یکشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۴ و دوشنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۵، نیم بها باشد هماهنگی های لازم برای اجرایی شدن این طرح از بعدازظهر روز شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۲۳ آغاز شد و  اطلاعات نرم افزار تمامی گیت های ایستگاههای خطوط هفتگانه مترو توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تغییر کرد و نرخ تمامی بلیتهای اعتباری و تک سفره با ۵۰ درصد تخفیف محاسبه شد و مبلغ دویست و یک تومان و نه ریال از کارت مسافران در کوتاه ترین مسیر سفر کسر شد و این محاسبات با توجه به برنامه جدیدی که ارائه شده بود در تمامی مسافت‌ها با ۵۰ درصد تخفیف اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در اطلاعیه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه آمده که این شرکت به عنوان اولین و بزرگترین شرکت ارائه دهنده خدمات حمل و نقل ریلی درون شهری پاک در کشور سعی کرده تا نسبت به اجرای هرچه بهتر این مصوبه تلاش کندو این شرکت به عنوان متولی اجرای این مصوبه اعلام می کند در صورتی که مسافری اسناد و مدارک  مبنی اجرایی نشدن این مصوبه را در دست دارد می تواند  با  ارائه مدارک پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آلودگی هوا امور بین الملل فضای مجازی مترو بلیت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در بحث حفاری تونل‌های مترو اکنون دو دستگاه حفار در خط سه و چهار در حال انجام حفاری تونل و سگمنت گذاری هستند.

کیانوش کیامرز افزود: درخط سه دستگاه حفار در جبهه غربی در حال حفاری باقی‌مانده تونل این خط به سمت الهیه است و اکنون به میدان امام علی (ع) رسیده و طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است تا ظرف یک ماه آینده دستگاه حفار از زیر این میدان عبور کند.

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بابیان اینکه حفاری تونل خط چهار به طول ۱۴.۵ کیلومتر نیز توسط دستگاه حفار در حال انجام است اظهار کرد: تاکنون حفاری ۴ کیلومتر از این مسیر انجام‌شده است و دستگاه حفار پس از عبور از میدان امام حسین (ع) که با دقت بسیار زیاد انجام شد در حال حاضر به چهارراه گاز رسیده و در حال انجام حفاری به سمت میدان شهدا است.

کیامرز ادامه داد: دستگاه‌های حفار فعال در تونل خط سه و چهار قابلیت این را دارند تا با سرعت بیشتری حرکت کنند، اما این موضوع به تأمین منابع مالی مناسب بستگی دارد.

وی افزود: با توجه به تمرکز مدیریت شهری بر بهره‌برداری فاز اول خط سه اکنون بودجه کمتری به حفاری تونل‌ها اختصاص داده می‌شود، اما با رسیدن پول از محل انتشار اوراق مشارکت در شهریورماه امسال سرعت حفاری تونل‌ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح توسعه خدمات فرودگاهی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی
  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • اجرای بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط چهار مترو مشهد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • اخذ سند تک برگی تمامی اراضی ملی در محدوده شهر زهک
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • با انتخاب یک تلفن سانترال حرفه ای، کسب و کارتان را مدیریت کنید