Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری تهران از اعلام منبع یا منابع اصلی انتشار بوی نامطبوع تهران در جلسه فردا خبر داد.

محمد تقی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا گفت: تاکنون دو جلسه کارشناسی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف در باره بوی نامطبوع تهران برگزار شده است و فردا در جلسه‌ای با حضور استاندار تهران، جمع‌بندی نهایی آن صورت گرفته و نتایج اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی‌زاده افزود: منابع مختلفی در سطح شهر تهران که ظن انتشار بوی نامطبوع از آن‌ها می‌رفت در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار گرفتند که فردا در این جلسه برابر قولی که پیش‌تر داده شده بود تلاش خواهیم کرد منبع یا منابع اصلی انتشار بوی نامطبوع تهران را در قالب جمع‌بندی بررسی‌های انجام شده اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا، امروز و همچنین طی روزهای گذشته بوی نامطبوعی در ساعات مختلف بخش‌هایی از تهران را فرا گرفته بود که درباره علت و منشاء این بود فرضیات مختلفی از جمله شیرابه‌های آرادکوه، فاضلاب، ماده شیمیایی مرکاپتان مطرح شده بود.

لینک کوتاه: asriran.com/002x7W

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بوی نامطبوع استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی

برخی از فعالان رسانه‌ای که با استناد به گزارش جعلی و پر از اشتباه بی‌بی‌سی، با همراهی گروه‌های ضدانقلاب اقدام به انتشار مطالب کذب در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی کرده بودند به دادستانی تهران احضار شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، به‌واسطه انتشار مطالب کذب، توهین‌آمیز و تبلیغ علیه نظام در فضای مجازی پس از انتشار گزارش جعلی سایت انگلیسی BBC در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی، دادستانی تهران علیه تعدادی از خبرنگارها و فعالان رسانه‌ای اعلام جرم کرد.

اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی‌بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم زنندگان امنیت روانی جامعه، ضمن اعلام جرم، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل داد و جهت ارائه توضیحات به دادسرای تهران احضار شدند.

بنا بر اعلام این خبر، روز گذشته در حالی سایت BBC جهانی گزارشی جعلی و نادرست و پر اشتباه در رابطه با پرونده نیکا شاکرمی منتشر کرد که پیش‌تر  به این پرونده رسیدگی دقیق قضایی صورت گرفته و نتایج بررسی‌ها نیز رسماً در رسانه‌ها اعلام شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت به قم سفر می‌کند / عملکرد بانک‌های استان در این سفر بررسی می‌شود
  • اعلام جرم دادستانی تهران علیه دروغگویان درباره نیکا شاکرمی
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • برگزاری اولین جلسه سازگاری با کم آبی در سال 1403
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • دفتر نظارت و ارزیابی ویژه استاندار در لرستان راه‌اندازی می‌شود
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران