Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن منصوری روز دوشنبه در بازدید از طرح‌های اشتغال روستای «مُخور» شوط در آذربایجان‌غربی افزود: این واحدهای مسکونی با همکاری اعتباری سازمان بهزیستی و بنیاد علوی در سراسر کشور ساخته شده و در اختیار خانوارهای معلول قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مسکن مهمترین معضل این خانواده‌هاست و بنیاد علوی با همراهی بهزیستی در راستای حل این مشکل بیشترین تلاش خود را به کار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علاوه بر آن، ساخت یک‌هزار کلاس درس و ۴۲ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی از دیگر برنامه‌های بنیاد علوی در راستای محرومیت‌‍‌زدایی در استان‌های مختلف کشور است.

مدیرعامل بنیاد علوی ادامه داد: در این طرح‌های عمرانی گسترده نیز با ادارات آموزش و پرورش و دانشگاه های علوم پزشکی همکاری‌های لازم انجام می‌گیرد.

منصوری با بیان اینکه بنیاد علوی با شعار «با مردم برای مردم» پا به عرصه خدمت‌رسانی گذاشته است، افزود: این بنیاد با پرداخت تسهیلات کم‌بهره در اشتغال افراد جویای کار همراه مردم در مناطق محروم کشور است.

مدیرعامل بنیاد علوی از کارگاه قالی‌بافی و نمایشگاه توانمندی‌های اعضای صندوق خرد آبادانی و پیشرفت روستای مخور شوط بازدید کرد.

این نمایشگاه در قالب غرفه‌های مختلف از جمله هنر آشپزی، صنایع دستی، فرآورده‌های دامی و لبنی و فرش برپا شده است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی بنیاد علوی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان بهزیستی کشور معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی بنیاد علوی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان بهزیستی کشور معلولان آذربایجان غربی بنیاد علوی دانشگاه های علوم پزشکی سازمان بهزیستی کشور معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است