Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@15:53:26 GMT

لیست باشگاه های محله دولت تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۵۱۷

لیست باشگاه های محله دولت تهران

به سراغ باشگاه های بدنسازی محله دولت در تهران رفته ایم.

طرفداری- باشگاه ورزشی خوب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که چه در کوتاه مدت و چه در بلندمدت، روی روند نتیجه گیری، اهمیت دارد. شما در انتخاب باشگاه بدنسازی، باید جایی را برگزینید که در آن احساس راحتی داشته باشید و هیچ فکر و ذکری غیر از ورزش در آن نداشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواستان باشد موقع انتخاب باشگاه بدنسازی، به محل باشگاه، شهریه باشگاه، محیط باشگاه، ساعات کاری باشگاه، تجهیزات باشگاه، مربیان مشغول در باشگاه، خدمات اضافی در باشگاه، پاکیزگی باشگاه و کارکنان باشگاه دقت کنید و هر کدام از این موارد را اولویت بندی کنید تا بتوانید نتیجه مدنظرتان از بدنسازی را کسب کنید.

در این مطلب، که ادامه لیست مربوط به باشگاه های بدنسازی محله های تهران است، لیست بهترین باشگاه های بدنسازی محله دولت به همراه شماره تماس و آدرس (لوکیشن) محل باشگاه را برایتان آماده کرده ایم. 

باشگاه های بدنسازی محله دولت تهران باشگاه شماره تلفن تماس آدرس لوکشین ریتینگ رهام 02122644769

دولت، نرسیده به شریعتی، خیابان بهمنی، خیابان قلندری، روبروی برج کلاسیک، پلاک47

    سارا 02122567978

خیابان دولت، چهارراه قنادی، خیابان اقا امیری، نبش بن بست هاشمیان، ساختمان مسعود، پلاک 16، طبقه اول

    شاهین 02122637583

قلهک، خیابان کلاهدوز، جنب حسینه یزدیها

  پایا 02122622023

دولت، نبش خیابان کیکاووس (نعمتی)، پلاک 383

4.2

 

دسته‌بندی: اختصاصیاخبار ایرانبخش‌های دیگر طرفداریسلامت و تندرستیبدن سازیتناسب اندامزندگی سالمبرچسب‌ها: باشگاه بدنسازیبدنسازیباشگاهبدنسازی بانوانمربی بدنسازیبدنسازی آقایانبدنسازی و پرورش اندامبدنسازی و تناسب اندامباشگاه بدنسازی در تهرانباشگاه بدنسازی تهرانباشگاه بدنسازی آقایانباشگاه بدنسازی بانواننزدیک ترین باشگاه ورزشی به منباشگاه های بدنسازی محله های تهرانباشگاه بدنسازی محلات تهران دیدگاه‌ها (اولین دیدگاه را بنویسید) برای ارسال دیدگاه وارد شوید. ورود مشاهده 0 دیدگاه جدید آخرین اخبار همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا فصل 2019/20؛ قرعه نه چندان سخت مدعیانلیست باشگاه های محله دولت تهرانلیست باشگاه های محله دروس تهرانلیست باشگاه های بدنسازی جردن تهرانخلاصه HD بازی میلان 0-0 ساسولو (سری آ ایتالیا - 2019/20)ویدیو؛ خوشحالی عجیب فدریکو والورده پس از گل تساوی کریم بنزما به والنسیاندود: باید از رویارویی با لیون راضی باشیم اما در لیگ قهرمانان همیشه باید مراقب بودجونینیو پرنامبوکانو: لیون باید دو بازی عالی برابر یوونتوس به نمایش بگذاردبسکتبال NBA؛ پاس فوق العاده لبران جیمز به دوایت هاوارد در جریان بازی آتلانتا هاوکس و لس آنجلس لیکرز (فصل 2019/20)ویدیو؛ تیزر یوفا از 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا (2019/20)بوتراگوئنو: منچسترسیتی ترکیب فوق العاده‌ای دارد اما ما رئال مادرید هستیمویدیو؛ شادی جالب تیم آتالانتا در رختکن پس از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپامارکوس کروشه، مدیر ورزشی لایپزیش: هرکاری که برای صعود به مرحله بعدی لازم است، انجام می دهیم ویدیو؛ مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2019/20گتوزو: ناپولی بدون ترس برابر بارسلونا بازی خواهد کردرئال مادرید-منچسترسیتی؛ سومین میهمانی اروپایی پپ گواردیولا در خانه کهکشانی‌هاپاک کردن نام ناصر حجازی با رنگ سیاه از روی تابلویِ یکی از بلوار های تهرانعلت محرومیت 3 ساله عباس قانع، گزارشگر تلویزیون؛ ماجرای پسران یزدی در گرجستان و غرق 2 نفر از آنها در باتلاقبرنامه Serie A Highlights (هفته شانزدهم فصل 2019/20)برنامه 2 Match of the Day (یکشنبه - هفته هفدهم فصل 2019/20) مطالب بیشتر لیست کامل آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه بازدید بحث موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری رمز پویا چیست و چطور فعال می‌شود؟ (دانلود نرم افزار رمزساز تمام بانک‌ها)بالاخره بایرنیا به آرزوشون رسیدنخدمت نفت فنهایی که دارن گنده تر از دهنشون حرف میزننبازم ساعت بازی های لیگ رو تغییر دادن و برای دومین هفته پیاپی بازی پرسپولیس رو انداختن جلوتر از استقلال.یه جام بهشون بدین خلاصمون کنید باباحقوق استراماچونی پرداخت شدترول چمپیونز لیگ:)))خب المپیاکوس حریف آرسنال شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن

با حضور مسئولان شهری زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن پس از مرمت و بازسازی به بهره‌برداری رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، آیین افتتاح زورخانه ده‌ونک امشب علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران، زهرا شمس‌احسان و مهدی بابایی از اعضای شورای شهر ،حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3، وحیدرضا انارکی محمدی؛ شهردار منطقه 12 و حسین اوجاقی؛ مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و جمعی از پهلوانان و ورزشکاران و اهالی محله ده‌ونک برگزار شد. 

حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجموعه زورخانه ده‌ونک یا زورخانه قمر بنی هاشم از مجموعه‌های فرهنگی قدیمی تهران است و شاید قدمت آن به یک قرن برسد، ویژگی خاص این مجموعه این است که مالک آن مردم هستند چرا که سایر مجموعه‌ها معمولاً مالکیت خصوصی یا دولتی دارند. 

وی تصریح کرد: تلاش این بود که بافت قدیمی این زورخانه را حفط کنیم و در عین حال بازسازی، نوسازی و احیای آن را برای بهره‌وری بیشتر از آن داشته باشیم. با اعتبار در نظر گرفته شده توسط شورای اسلامی شهر تهران تقویت و نوسازی اساسی در آن انجام شد.

جوانی ادامه داد: ورزش‌های باستانی ریشه در تاریخ، فرهنگ و دین و مذهب ما دارد و در برنامه شهرداری تهران نیز تقویت و توسعه ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای وجود دارد و بر همین اساس تلاش کردیم تنها مجموعه زورخانه‌ای منطقه را تقویت و نوسازی کنیم.

شهردار منطقه 3 گفت: مدیریت این مجموعه با مردم محله است و هیچ دخل و تصرفی در فضای زورخانه و اطراف آن نداریم. 

وی درباره سایر پروژه‌های ده‌ونک با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم پروژه‌های فرهنگی را در محله‌های کم‌برخوردار از این نظر در منطقه توسعه دهیم، بیان کرد:  کتابخانه ده‌ونک در شهریور ماه افتتاح می‌شود. همچنین سرای محله ده‌ونک امسال کلنگ زنی می‌شود و سال آینده با کاربری‌های متنوع و متفاوت در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چگونه خنجر شمر به قصر محمدیه رسید؟
  • کریستیانو رونالدوی کوچک؛ انتقاد ماریو گومز از بدنسازی و تغییرات عضلات مسوت اوزیل!
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • ماجرای عکس تکان‌دهنده «آلن دلون» که جهان را شوکه کرد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • نبود تیر برق در محله ای از روستای اوغلی تبریز
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • ماجرای عکس تکان دهنده «آلن دلون» چه بود؟
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟