Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از تولید سالانه ۴۳ هزار تن گوشت مرغ در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نوبخت اژدری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سالانه در استان اردبیل ۴۳ هزار تن گوشت مرغ تولید می‌شود که استان اردبیل علاوه بر تامین گوشت سفید مورد نیاز خود سالانه ۷ هزار و ۵۰۰ تن گوشت مرغ نیز به دیگر استان‌های همجوار صادر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: میزان مصرف گوشت مرغ در استان سالانه ۳۵ هزار و ۵۰۰ تن بوده و مصرف ماهانه آن در استان ۲ هزار و ۹۶۴ تن است و از نظر کشتار و عرضه و رعایت نکات بهداشتی و رعایت حقوق مصرف کنندگان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل تصریح کرد: میانگین جوجه‌ریزی ماهانه به ۲ میلیون و ۵۰ هزار قطعه رسیده و میانگین تولید ماهانه گوشت مرغ در استان از ۳ هزار و ۵۸۰ تن فراتر رفته است.

وی گفت: میزان جوجه‌ریزی در ماه در طول سال گذشته ۲ میلیون قطعه بوده و طی سال ۹۷ تعداد ۲۳۵ هزار قطعه جوجه یکروزه به کشور افغانستان صادر شده است.

انتهای پیام/3463/666

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اردبیل گوشت مرغ تولید کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران
  • فرصت تحلیل برای اهالی بازار سرمایه با انتشار گزارش‌های ماهانه و سالانه شرکت‌ها 
  • شمارش معکوس برای اصلاح نرخ تورم سالانه
  • تحریم فرصتی برای رسیدن به خودکفایی
  • ماهانه ۴۰ هزار تن مرغ مازاد باید از سطح بازار جمع آوری شود
  • خراسان شمالی خود کفا در تولید گوشت سفید/افزایش ۲۶ درصدی جوجه ریزی در استان
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز