Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@02:19:01 GMT

بشار: صبر من هم حدی دارد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۵۷۹۶

بشار: صبر من هم حدی دارد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، بشار رسن هافبک تکنیکی پرسپولیس که در چند بازی غیبت‌اش خیلی به چشم آمد با حضورش خیال کالدرون را از بابت یک هافبک پاسور و فانتزی‌باز در خط هافبک پرسپولیس راحت کرد. در رابطه با شرایط پرسپولیس و آخرین وضعیت بشار گفت و گویی صریح با او داشتیم که ماحصل آن از نظرتان می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا کیفیت بازی‌تان مقابل سایپا خیلی خوب نبود و در طول دیدارتان روند بازی‌تان خیلی فراز و نشیب داشت؟
مقابل سایپا بد بازی نکردیم، اما بالاخره کیفیت چمن ورزشگاه شهر قدس و بلند بودن چمن، روی پاس‌ها و روند بازیمان کمی تأثیر گذاشته بود، با وجود این در طول بازی، ما تیم برتر میدان بودیم و به جز ده پانزده دقیقه از نیمه دوم که حریف همه چیز را از دست رفته می‌دید و کمی روی دروازه ما فشار آورد ما تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی سه امتیاز را گرفتیم و شرایط‌مان را برای رسیدن به صدر ایده‌آل کردیم که برای ما و هواداران‌مان برد بسیار امیدوار‌کننده‌ای بود.

چقدر برای قهرمانی نیم‌فصل امیدواری و به طور جدی به آن فکر می‌کنی؟
بدم نمی‌آید که با قهرمانی نیم‌فصل کارمان را به طور موقت تمام کنیم و به استقبال تعطیلات برویم، اما در نیم‌فصل تیم‌ها بیشتر تحت تأثیر یکسری هیجانات هستند و به جمع کردن امتیاز فکر می‌کنند اگرچه در نیم‌فصل دوم است که ارزش تک تک امتیازات خیلی زیاد می‌شود و قهرمانی و جام را به بهترین و شایسته‌ترین تیم می‌دهند به همین دلیل هدف اصلی ما قهرمانی در پایان فصل و کسب چهارمین عنوان قهرمانی است هر چند که قطعاً بی‌میل هم نیستیم به خاطر خوشحالی هواداران‌مان و تیم‌مان با قهرمانی نیم‌فصل هم به کارمان به طور موقت خاتمه بدهیم.

در خصوص بازی‌تان مقابل پارس در جم چه صحبتی داری؟
قطعاً این بازی هم برای ما بازی آسانی نخواهد بود و همه تیم‌ها مقابل مدافع عنوان قهرمانی با تمام قوا و روحیه مضاعف قرار می‌گیرند، اما بالاخره ما هم پرسپولیس هستیم و بعد از کسب چند برد متوالی در لیگ و جام حذفی روی روند خوبی قرار داریم و روحیه برد در تیم ما به بهترین حالت ممکن شکل گرفته به همین دلیل تیم ما مقابل پارس هم به چیزی جز برد فکر نمی‌کند.

قبول داری که تیم‌تان در کنار علی علیپور به یک مهاجم خوب و شش‌دانگ دیگر نیاز دارد؟
شاکله هر تیمی آرام آرام باید شکل بگیرد، اما قطعاً با حضور یک مهاجم دیگر شرایط ما بهتر می‌شود. مهاجمی که بیشتر می‌تواند به علیپور و خط حمله و گلزنی ما کمک کند و در این صورت اوضاع تیم‌مان عالی می‌شود.

در مورد گروه‌تان در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی داری؟
در گروه ما تیم‌های خوبی قرار دارند، اما در این بین حریف اصلی ما الدحیل است تیمی که با چند تن از بازیکنانش خیلی دوست و رفیقم. آن‌ها تیم خوبی هستند و به لحاظ بودجه هم بودجه بسیار عظیمی دارند؛ بودجه‌ای که فراتر از فوتبال ایران است و جدا از این موارد این تیم حتماً می‌تواند رقیب سنگینی برای ما باشد، با وجود این ما هم تیم پرسپولیس هستیم و سابقه درخشانی در آسیا داریم و حتی چندی قبل به فینال آسیا هم رسیدیم.

شرایط مالی‌ات را با باشگاه مشخص کردی؟
من بازیکن حرفه‌ای هستم و به خاطر اسم هواداران و تیمم با وجود آنکه بیشتر از ۷ ماه است پولی نگرفته‌ام سکوت کرده‌ام، اما بالاخره تعهد باشگاه هم در قبال من عملی نشد. دوست ندارم تیمم را ترک کنم، اما بالاخره من هم خانواده دارم و به آن‌ها متعهدم و باید هزینه آن‌ها را تأمین کنم. تا حدی که بتوانم صبر می‌کنم، اما بالاخره صبر من هم تا جایی ادامه خواهد داشت و بعد از این مدت حتماً تصمیم نهایی خودم را می‌گیرم.

منبع: ایران ورزشی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی باشگاه پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باید روز جمعه ۷ اردیبهشت رو در روی آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد تا تکلیف تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود.

مرتضی کرمانی مقدم کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: شرایط خوبی در پرسپولیس حکم‌فرما است و به نظرم کار راحتی دارد. در لیگ برتر هم آلومینیوم شایسته پیروزی برابر پرسپولیس نداشت و شاگردان «اوسمار ویه‌را» موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادند. از زمانی که اوسمار هدایت تیم را عهده دار شده است توانسته روند رو به رشدی را به وجود آورد که در هر بازی شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: پرسپولیس به راحتی می‌تواند این بازی را پیروز شود و به یک چهارم نهایی صعود کند؛ خریدهای خارجی پرسپولیس توانسته‌اند خیلی زود خود را با سایر نفرات هماهنگ کرده‌اند و نقطه قوت پرسپولیس به شمار می‌روند. امیدوارم در روز جمعه هم عملکرد خوبی را برای پرسپولیس داشته باشند.

کارشناس فوتبال در رابطه با دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر گفت: هر دو تیم از مدعیان قهرمانی به شمار می‌روند اما شرایط پرسپولیس خیلی بهتر از سپاهان است و با توجه به نتایج هفته‌های پایانی پرسپولیس و اینکه بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، شانس پرسپولیس بسیار بالاتر از سپاهان است. شاگردان اوسمار باید توجه داشته باشند تا درگیر حاشیه‌ها نشوند چون اگر حاشیه وارد تیم شود تمرکز آنها از بین می‌رود و اگر بازی‌های باقی مانده را با همین روند ادامه دهند، می‌توانند مانند سال گذشته باز هم عنوان قهرمانی را به دست آورند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با واگذاری سهام این باشگاه به ۶ بانک تصریح کرد: خصوصی سازی سالهاست که قرار است در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام شود. همین که مسئولان توانستند شرایطی را فراهم کنند تا این دو باشگاه در آسیا مجوز کسب کنند باعث تقدیر است اما باید دید که این بانک‌ها چه دستاوردی برای پرسپولیس خواهند داشت و می‌توانند آرامش را در باشگاه فراهم کنند یا خیر.

کد خبر 6087814

دیگر خبرها

  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • درخشان: آلومینیوم همیشه برای پرسپولیس گربه سیاه بوده و هست
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است