Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران ‌به همت نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین افتتاح شد.

‌به همت نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران نمایشگاه بزرگ اراده و برنامه بیانیه گام دوم انقلاب در ورامین افتتاح شد‌، در این مراسم امیر حسن مصطفی نژاد عضو مرکز تحقیقات راهبردی ناجا، حجه الاسلام محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران‌، سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران و دیگر مسئولین در این نمایشگاه که در حسینیه شهدای گمنام شهرستان ورامین برگزار شد‌، حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محسن محمودی در این مراسم گفت: انتظار این است گام دوم انقلاب مانند برخی دستورات قبلی رهبری انقلاب مورد فراموشی و غفلت واقع نشود.

وی گفت: متاسفانه با این که چندین ماه از ابلاغ این بیانیه گذشته است‌، اما می‌بینیم برای تبیین و اجرای آن کاری نشده است و گاها برعکس آن عمل شده است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمودی ضمن تشکر و استقبال از اقدام نیروی انتظامی در اجرای و تشکیل نمایشگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: دشمنان هر روز به صورت و شکل های مختلف برای ضربه زدن به این انقلاب وارد و برنامه ریزی می‌ کنند و یکی از امیدهای مردم انقلابی و مومن برای برخورد با دشمنان تا دندان مسلح نیروی انتظامی مقتدر  با برنامه ها و اهداف آگاهانه است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین ادامه داد: باید برای ساختن آینده ایران بیانیه گام دوم در همه حوزه‌ها اجرایی شود و به فکرهای جوان و خلاق بها داد و این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی افزود: ایران در پیشینه خود دانشمندان مسلمانی همچون زکریا ها، ابوریحان ها و... داشته است و اکنون فقط باید نگاه خود را از غرب به سمت داخل معطوف کنیم و تلاش دانشگاه ها و مراکز علمی با حمایت مسئولان بیشتر گردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از وضع موجود اقتصادی به وجود آمده گفت: متاسفانه در حوزه اقتصادی با ضعف به وجود آمده همه ما را از پیشرفت های علمی، صنعتی و..غافل کرده است‌، ولی وعده الهی بر نصرت و پیروزی برای اسلام و مسلمین است.

در ادامه حسن مصطفی نژاد عضو مرکز تحقیقات راهبردی ناجا هم طی سخنانی طی سخنانی گفت: آنچه در این بیانیه مهم است روح بیانیه و مفاهیم آن است.

وی گفت: مدیریت و فرآیند بیانیه چیزی مهم تر از اجرای آن است و نگاه با انگیزه رهبری معظم در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی راهبرد ناجا می باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین اجرای طرح نور نیروی انتظامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: کوتاهی دستگاه‌های مختلف کشور سبب شده کار به اینجا برسد، که نیروی انتظامی مجبور به اجرای این طرح شود، اگر دستگاه‌های مختلف که وظایف و تکالیف برای آنان تعیین شده به تکالیف خود عمل می‌کردند، کار به اینجا نمی‌رسید.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: در طول این سال‌ها هم هیچ فردی به دلیل ترک فعل از جایگاه خود عزل نشد، من با جرأت عرض می‌کنم، در تمام این فسق و فجورها و نتایجی که بر آنها مترتب شده تمام مدیران بی تعهد و بی کفایت که به وظایف خود عمل نکردند، شریک هستند.

محمودی با بیان اینکه نیروی انتظامی بر اساس قانون وظیفه دارد، وارد میدان شود، گفت: امروز همه وظیفه دارند، این نیرو را در ایفای این مسئولیت خطیر یاری کنند، امروز نیازی به سخنرانی مسئولان نیست، روز عمل و حمایت عملی مسئولان از نیروی انتظامی است، از این نیرو در ورامین و فرماندهی شرق استان تهران تقدیر و تاکید کنم، این طرح باید ادامه داشته باشد و مردم و خانواده‌ها نیز همکاری کنند.

محمودی عملیات وعده صادق را بسیار مهم دانست و گفت: سیستم سپر موشکی اسرائیل از چند لایه گنبد آهنین، فلاخن داوود و پیکان تشکیل شده است، که این لایه‌ها در عملیات وعده صادق فرو ریخت.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: در این عملیات هیبت پوشالی صهیونیست‌ها فروریخت، اینکه این موشک‌ها به کجا خورد، چقدر خرابی بر جای گذاشت، مسائل فرعی قضیه است، باید به این نکته اشاره کرد، که این عملیات دفاع مشروع و وعده صادق و جنگ اراده‌ها بود، که اراده ملت و نظام اسلامی هیمنه رژیم غاصب صهیونیستی را شکست.

وعده صادق بزرگترین عملیات پهپادی در جهان بود

محمودی ادامه داد: سیستم دفاعی که نفوذ ناپذیر قلمداد می‌شد و توسط هم پیمانان رژیم صهیونیستی هم حمایت شد، اما موشک‌های جمهوری اسلامی آن را شکست، این موشک‌ها نه فقط اسرائیل، بلکه سیستم دفاعی آمریکا، فرانسه، انگلیس، آلمان و سایر قدرت‌ها را نیز شکست و به بهترین پایگاه هوایی اسرائیل که از آنجا کنسولگری مورد هدف قرار گرفته بود، اصابت کرد و ابهت پوشالی و خانه سست‌تر از عنکبوت اسرائیل را فرو ریخت و سیلی محکمی به گوش صهیونیست‌ها نواخت.

وی گفت: این حمله ترکیبی بود، یعنی یک حمله چند بعدی با استفاده از ابزارهای جنگ سایبری، موشک‌های بالستیک و کروز به همراه استفاده از پهپادهای هدایت شونده، هک، قطع برق، شناورهای دریایی برای عملیات‌های بازدارنده، و… توازن قدرت نظامی و سیاسی در منطقه غرب آسیا را تغییر داد.

خطیب جمعه ورامین گفت: این حمله بزرگ‌ترین حمله پهپادی و موشک‌های بالستیک به حساب می‌آید، این حمله غافلگیرانه نبود، بلکه اسرائیل با اطلاع در بالاترین شرایط نظامی، پروازی، اطلاعاتی، ماهواره‌ای و سایبری قرار داشت، لذا ایران مقتدر با علم و آگاهی کامل و چشمان باز این اقدام را انجام داده است.

تعداد قابل توجهی از موشک‌ها به اهداف از قبل تعیین شده اصابت کرد

وی گفت: تعداد قابل توجهی از موشک‌ها به اهداف از قبل تعیین شده اصابت کرد و خسارات زیادی به بار آورد، پهپادهای ما طی هفت ساعت موشک‌های کروز ظرف سه ساعت و بالستیک ظرف ۱۵ دقیقه به دشمن رسیدند، اول پهپاد ارسال شد، تا سیستم‌های پدافند تا سیستم‌های پدافندی دشمن را بشکند.

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه امروز فریاد دفاع از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا مانند تگزاس، هاروارد، میشیگان و کلمبیا به گوش می‌رسد، گفت: مجری یک شبکه غربی اخیر گفته است، شعارهای آیت الله از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد.

وی گفت: باید زوایای مختلف این افتخار تبیین شود و به عزت، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی بیش از پیش واقف شویم، ضمن اینکه مانند همیشه تامی کنم، اسرائیل باید بداند، شکست او در برابر فلسطین قهرمان قطعی است و در آینده‌ای نه چندان دور دنیا پیروزی ملت فلسطین را خواهد دید.

کد خبر 6088961

دیگر خبرها

  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • کوتاهی افراد ونهادهای مسئول درخصوص حجاب سبب ورود نیروی انتظامی شد
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • اتخاذ تدابیر امنیتی و انتظامی جهت برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • افتتاح نمایشگاه نقاشی در دامغان
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران