Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو آماده می کند از روز شنبه تمریناتش را درحالی پیگیری کرد که برخی تیم‌ها حاضر نشدند بازیکنانشان را در اختیار این تیم قرار دهند.

اردوی این تیم درحالی امروز دوشنبه به پایان رسید که برخی بازیکنان تاثیرگذار در تیم استیلی فقط یک جلسه تمرین کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال امروز تعداد زیادی از پیشکسوتان و مسئولان ورزش به محل تمرین این تیم لشکرکشی کردند.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزش ایران المپیک، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، مهدی علی نژاد معاون وزیر ورزش، علی پروین، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، جواد زرینچه و ... از جمله مسئولان و پیشکسوتان حاضر در اردوی تیم امید بودند.

مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال در شرایطی برای حمایت از تیم امید به محل تمرین این تیم آمدند که همگی آنها نتوانستند مشکل بین باشگاه ها و تیم امید برای در اختیار قراردادن بازیکنان را حل کنند.

اگر این مسئولان نتوانند موانع موجود بر سر راه تیم امید را مرتفع کنند،  این تیم حمایت در حد «حرف» را می خواهد چکار؟ این حمایت ها چه مشکلی از تیم امید حل می کند؟ آیا تیم امید برای موفقیت و رسیدن به المپیک به بازیهای تدارکاتی و بازیکنان تاثیرگذار نیاز دارد یا حضور مسئولان پرتعداد در محل تمرین؟ 

مسئولان وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون فوتبال اگر می خواهند این تیم به المپیک برود باید به فکر حل مسائل فنی این تیم باشند که حرف اول را در زمین می زند نه اینکه به محل تمرین بروند و با حرف هایشان امیدواری بی مورد ایجاد کنند.

تیمی که چند روز گذشته تمرین کرد بیشتر از آنکه تیم امید ایران باشد تیم «ناامید» بود چرا که نه بازیکنانش کامل بودند و نه حریفان تدارکاتی خوبی در پیش دارد. با این شرایط عملا نمی توان به این تیم هم امیدوار بود. فوتبال شوخی بردار نیست و با خاطره تعریف کردن وزیر ورزش هم به المپیک صعود نمی کند!

کد خبر 4799539

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران مسعود سلطانی فر سید رضا صالحی امیری کسب سهمیه المپیک تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران آندره استراماچونی تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال شهر خودرو مشهد مارک ویلموتس لیگ برتر فوتسال گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور فوتسال تیم فوتبال پیکان تهران تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

پس از آن مسابقه ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپرد. 

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند. 

ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی هم این داستان را بدتر کرده است.

دیگر خبرها

  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپولیس
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • حمایت ماهینی از کاپیتان پرسپوليس
  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • هاشمی نسب غایب بزرگ تمرین شلوغ استقلال
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد