Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل موسسه سینما شهر از ساخت ۲۲ مجتمع سینما امید در مناطق محروم خبر داد و گفت: ۱۰۰ سالن سینمایی تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مجید مسچی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از 260 سالن سینمای در حال ساخت در کشور خبر داد و اظهار داشت: با تلاش همکاران ما در موسسه سینما شهر 100 سالن تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه موسسه سینما شهر آمادگی کامل برای بازسازی سینماهای قدیمی و تجهیز این اماکن فرهنگی را دارد، افزود: 22 مجتمع سینما امید در شهرهای محروم کشور توسط موسسه سینما شهر ساخته و به بهره‌برداری رسیده است به نحوی که این مجتمع‌ها دارای سه تا پنج سالن هستند.

مدیرعامل موسسه سینما شهر: 219 سالن سینمایی در مرحله ساخت استساخت سالن سینمایی پس از 40 سال در شهر شیراز136 سالن سینمایی در دست احداث است

مدیرعامل موسسه سینما شهر از تجهیز 76 مجتمع فرهنگی هنری ادارات کل ارشاد استان‌های کشور ویژه نمایش فیلم خبر داد و ابراز داشت: این مجتمع‌ها با بیش از 130 میلیارد ریال اعتبار تجهیز و به بهره‌برداری رسیده است و با تلاش‌های صورت گرفته تا دو سال آینده بیش از 100 سالن در مناطق محروم ساخته می‌شود.

وی ضمن اشاره به ابراز رضایت مردم از تبدیل مجتمع‌های فرهنگی هنری به سالن‌های سینمایی در مناطق فاقد سینما گفت: این موسسه با ارسال تجهیزات پیشرفته سعی دارد تا مردم مناطق فاقد سینما با تجهیز مراکز فرهنگی همزمان با تهران از نمایش مطلوب فیلم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/803/ز

R7760/P/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود

محمدمهدی اسماعیلی بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو عازم آذربایجان شد و جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در آخرین روز از سفر خود از موزه تاریخ ادبیات شهر باکو بازدید کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این بازدید ضمن برشمردن شخصیت‌های مشترک فرهنگی دو کشور گفت: به مفاخر بزرگ به عنوان زمینه‌های همگرایی بین دو کشور نگاه می‌کنیم؛ اینها جزو میراث مشترک فرهنگی ما به‌شمار می‌روند، ما قرن‌ها کنار یکدیگر زیست کردیم، این ظرفیت‌ها باید باعث افزایش برادری‌ها و همگرایی‌ها باشد نه اینکه موجب واگرایی شود.

وی با بیان اینکه هر کس تلاش کند تا این بزرگان را دست مایه واگرایی قرار دهد حتما دچار اشتباه راهبردی و خطای محاسباتی شده است، افزود: به میراث مشترک فرهنگی با کشور‌های همسایه به عنوان میراث مشترک تاریخی نگاه می‌کنیم و به آنها می‌بالیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بیان کرد: علاقه‌مند هستیم برای این مشاهیر فیلم‌های مشترک تولید کنیم؛ در ترکمنستان برای مختومقلی فراغی همین کار را می‌کنیم، در پاکستان نیز برای اقبال لاهوری کاری را در دست اقدام داریم؛ در سفر هفته گذشته به پاکستان برادران و خواهران پاکستانی به ویژه در شهر لاهور از این موضوع استقبال کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه همه اشعار نظامی به زبان فارسی است و میراث مشترکی بین دو کشور به‌شمار می‌رود، افزود: امیدواریم ساخت مجموعه جدیدی را برای حکیم نظامی آغاز می‌کنیم؛ در همین راستا از همکارانم در وزارت فرهنگ جمهوری آذربایجان دعوت کردیم تا ما را در ساخت فیلم سینمایی در این باره کمک کنند.

موزه تاریخ ادبیات شهر باکو در قسمت قدیمی‌این شهر قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود