Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:53:08 GMT

قاتل با تناقض‌گویی پدر و مادرش لو رفت!

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۴۲۶

قاتل با تناقض‌گویی پدر و مادرش لو رفت!

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد مالمیر با اعلام خبر بازداشت قاتل مرد کارگر درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه شنبه (بیست و سوم آذر ماه) کارگر جوانی به بیمارستان منتقل شد که در ابتدا صاحب‌کار این کارگر، علت مصدومیت وی را سقوط از ساختمان نیمه‌کاره اعلام کرد اما پزشکان روی سر، کتف و قلب این مرد افغانستانی اثرات ضربه چاقو مشاهده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کلانتری 150 تهرانسر ادامه داد: با توجه به مرگ مشکوک این کارگر جوان، تیمی از مأموران تجسس کلانتری به بیمارستان اعزام شدند و سپس برای بازداشت کارفرمای این کارگر به ساختمان نیمه‌کاره در محله پاسداران، رفتند.

وی ادامه داد: مأموران با حضور در ساختمان نیمه‌کاره با پنج کارگر مواجه شدند که کارگران مدعی بودند حین حضور در کارگاه ساختمان‌سازی، متوجه سقوط همکارشان از بالای ساختمان نشدند و از ماجرای قتل نیز بی‌اطلاع هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به بازداشت هر پنج کارگر با دستور بازپرس امور جنایی تهران گفت: مأموران تجسس کلانتری تهرانسر تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند که در این مرحله یکی از اهالی محل عنوان کرد صبح روز شنبه صدای درگیری را شنیده و از فردی به اسم احمد نام برد که نام وی در درگیری به زبان آورده شده بود.

مالمیر افزود: با توجه به اظهارات یکی از همسایه‌ها، مادر و پدر احمد در ساختمان روبه‌رویی محل جنایت زندگی می‌کردند که مأموران سراغ پدر و مادر احمد رفتند.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر خاطرنشان کرد: پدر احمد در ابتدا مدعی بود پسرش اعتیاد به موادمخدر دارد اما در ماجرای قتل جوان افغانی نقشی نداشته، این در حالی بود که تیم تجسس کلانتری به رفتارهای پدر و مادر پسر جوان مشکوک شده و‌ پدر احمد در بازجویی‌ها به تناقض‌گویی پرداخت و همین کافی بود تا پدر به قتلی که توسط پسرش رقم خورده بود، اعتراف کند.

وی عنوان کرد: مأموران با احتمال بازگشت عامل جنایت به منزل، آنجا را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند تا اینکه صبح یکشنبه احمد به خانه بازگشت و مأموران ساعت 10 صبح ضمن هماهنگی با مقام قضایی و ورود به منزل، احمد را بازداشت کردند.

این مقام انتظامی متذکر شد: متهم که معتاد به موادمخدر شیشه است در اعترافاتش عنوان کرد، از قبل با مقتول اختلاف داشته و فکر نمی‌کرده ضربات چاقوی باعث مرگ او شود و تنها قصد زخمی کردن کارگر جوان را داشته است.

به گفته مالمیر، متهم پس از اعتراف در کلانتری با دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان

به گزارش صدای ایران،روزنامه همشهری نوشت: با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آنها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قاتل خاموش جان یک جوان را در بروجن گرفت
  • دستگیری عامل قمه کشی و شرارت در ایوان
  • قصه گویی و اجرای نمایش برای کودکان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس