Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@02:14:06 GMT

خط پروازی باکو - مشهد راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۴۴۸

خط پروازی باکو - مشهد راه‌اندازی شد

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی عصر دوشنبه در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: این خط پروازی را شرکت هواپیمایی بوتا  "Buta Airways" جمهوری آذربایجان با همکاری شرکت گردشگری "باکو استار " این کشور و یک شرکت ایرانی راه اندازی کرده‌ است.
محمود امانی بنی افزود: این خط پروازی با هدف توسعه هر چه بیشتر روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان و تسهیل زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) برای شیعیان این کشور برقرار شد که هفته ای دو بار پرواز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه‌داد: فعالیت این خط پروازی بین مشهد و باکو از امروز ٢٥ آذرماه توسط هواپیمایی آزال ( آذربایجان ایرلاین ) آغاز شد و این پرواز همه هفته در روزهای دوشنبه و پنج شنبه انجام خواهد شد اما در آینده نزدیک این پروازها روزانه می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۹ ایرلاین خارجی در فرودگاه مشهد فعالیت دارند و مسافران را به ۱۷ مقصد پروازی اعزام می‌کنند.
امانی در خصوص روند فعالیت ایرلاین های خارجی در فرودگاه مشهد افزود: شرکت‌های هواپیمایی کویت ایر به کویت، العربیه به  شارجه، ترکیش به استانبول، الجزیره به کویت، العراقیه به نجف، بغداد، ناصریه و بصره،  فلای دبی به دبی، قطر ایرویز به دوحه، آذربایجان ایر به باکو و تاجیک ایر به مقصد دوشنبه از فرودگاه مشهد مسافران را جا به جا می کنند.
با ورود پرواز باکو به فرودگاه مشهد در ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز خط پروازی مشهد- باکو فعال شد و ساعت خروج این پرواز به مقصد باکو نیز ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه است و این پرواز قابلیت حمل ۱۰۵ مسافر را دارد. 
فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد روزانه محل رفت و آمد ۴۰ هزار مسافر است. این فرودگاه ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.  
 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 حرم مطهر امام رضا خراسان رضوی قطر گردشگری مشهد قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    پرواز‌های ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲ هزار میلیارد برای بهسازی فرودگاه بم
  • پرواز پاراگلایدرها بر فراز ساحل بندرعباس
  • تخصیص٢ هزار میلیارد ریال اعتباربرای بهسازی سطوح پروازی فرودگاه بم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۷ اردیبهشت
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • نگاهی به پردرآمدترین مسیرهای پروازی جهان+ اینفوگرافی
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه