Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@20:31:54 GMT

دستگیری اخلالگران اقتصادی در کردستان

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۵۷۰

دستگیری اخلالگران اقتصادی در کردستان

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی از دستگیری دو اخلا‌گر اقتصادی خبر داد و اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی دو نفر از کارکنان یک شرکت سیلوی ذخیره گندم، اقدام به فروش مقادیری از گندم‌های دولتی بدون رعایت ضوابط و مقررات در بازار آزاد کرده و موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ماموران با هماهنگی مراجع قضائی، عاملان توزیع گندم خارج از شبکه را شناسایی و دستگیر کردند، افزود: با ارائه مدارک و مستندات از سوی ماموران، 2 متهم این پرونده به فروش 5 هزار و 670 تن گندم امانتی دولتی که برای نگهداری در این سیلو بوده، را به صورت غیرقانونی از سیلو خارج و به صورت آزاد با قیمت چند برابر در بازار به فروش می‌رسانند.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: متهمان برای گمراه کردن ناظران اعزامی با احداث باکس در داخل سیلو وانمود کرده که ظرفیت سیلو تکمیل شده و با این ترفند دست به اعمال سودجویانه و مجرمانه خود می‌زدند.

سردار آزادی گفت: کارشناسان ارزش مالی گندم‌های کشف شده را 140 میلیارد ریال برآورد کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: دستگیری اخلالگران اقتصادی کردستان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل، موضوع دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی تنکابن قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۴ سارق حرفه‌ای منازل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ دیلمی گفت: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های ماموران به ۸ فقره سرقت منزل در سطح شهرستان تنکابن اعتراف کردند.

او با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری ۵ متهم حفاری غیرمجازو کشف ۲ دستگاه گنج‌یاب در نیشابور
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه