Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال امید و استقلال گفت: هدف اولم در این فصل موفقیت استقلال بوده و در کنار آن به آقای گلی فکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی قائدی در مورد تقدیری که امروز از وی در حاشیه اردوی تیم امید صورت گرفت اظهار داشت: خود من از این موضوع شوکه شدم به من گفتند که می‌خواهند تقدیر کنند اما علتش را نمی دانستم اما بعدا متوجه شدم به خاطر دادن گرمکنم به یک کودک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستشان درد نکند. هدیه هم یک قاب عکس و لوگوی فدراسیون بود.

وی درمورد اینکه اگر به المپیک بروید تاریخ ساز خواهید شد گفت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد. 

مهاجم استقلال درمورد شرایط تیم امید و اینکه استیلی گفته است همه بازیکنان در اختیار ما نیستند گفت: امروز اولین روز تمرین است و فردا بازیکنان باید به باشگاهشان بازگردند چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که تمرکز خود را روی بازی‌های باشگاه و تیم ملی بگذاریم. امسال هم قسم شدیم که تیم به المپیک برود. 

قائدی در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی افتاد که در این یکسال شما خیلی متفاوت شدید و به بلوغ بیشتری رسیدید، تصریح کرد: لطف خدا بود از مربی‌ام هم تشکر می‌کنم که به من اعتماد کرد و من هم توانستم جواب اعتماد او را  بدهم امیدوارم استراماچونی زودتر بازگردد اما خبری از وی ندارم. من هم مانند شما خبرها را در سایت‌ها می‌خوانم. 

مهاجم استقلال درمورد اینکه آقای گل لیگ است و فکر می‌کند در پایان این عنوان را کسب کند گفت: همه سعی و تلاش من این است که استقلال موفق شود و هدف دومم فعلا آقای گلی است.    اول به موفقیت استقلال فکر می‌کنم در کنار آن به آقای گلی و بهترین پاسور. 

وی در مورد اینکه شیخ دیاباته خیلی خوب در استقلال کار می‌کند، توضیح داد:  این  بازیکن که فوق‌العاده است و خیلی خوب بازی می‌کند. 

 قائدی در خصوص اینکه  لوکاکو و مارتینز هم شرایط مشابهی مثل شما و دیاباته دارند و شب گذشته هم گلزنی کردند گفت: بازی را دیدم اما اینجا استقلال است و آنجا اینتر. 

وی در پایان درمورد اینکه آیا اگر در نیم فصل پیشنهاد داشته باشی از استقلال جدا می‌شوی یا خیر گفت: فعلا بازیکن استقلال هستم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی قائدی استقلال درد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، رهبر انقلاب فرمودند: در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که به همت مسئولین در این یکی دوساله خیلی از کارگاه‌های تعطیل‌شده راه افتاد و این کار باید ادامه پیدا کند.

کد خبر 846914 منبع: مهر برچسب‌ها کارگران مهارت‌ها شغل خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • افشاگریِ وحیدِ نون‌خ: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • رهبر انقلاب: کارگر باید به آینده کاریِ خود اطمینان داشته باشد |‌ در دوره‌ای مبتلا به تعطیلیِ کارخانه‌های بزرگ شدیم که ... | ویدئو
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید