Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@05:21:58 GMT

4 عرضه اولیه در فرابورس ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۶۶۷۹

4 عرضه اولیه در فرابورس ایران

فرابورس ایران در آخرین روزهای پاییز از یک عرضه عمده و در آغازین روزهای زمستان امسال از 3 عرضه عمده میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از فرابورس ایران، شرکت کارگزاری آبان در نظر دارد، چهارشنبه 27 آذرماه تعداد 73 میلیون و 799 هزار و 860 سهم شرکت سایپا دیزل در نماد «خکاوه4» را به طور عمده و نقد از طریق عرضه در بازار پایه فرابورس به فروش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در پایان آذرماه در تابلو زرد بازار پایه فرابورس ایران 2.8 درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت سایپا دیزل با قیمت پایه هر سهم 2200 ریال عرضه می‌شود.

پس از آن نیز در روز اول دی‌ماه بخشی از سهام شرکت‌های لیزینگ رازی و بیمه سرمد به صورت عمده عرضه خواهد شد.

شرکت کارگزاری سرمایه و دانش در نخستین روز از دی‌ماه 0.47 درصد از سهام شرکت لیزینگ رازی را به طور عمده و نقد از طریق عرضه در تابلو زرد بازار پایه فرابورس روی میز فروش می‌گذارد.

قیمت پایه هر سهم شرکت لیزینگ رازی 15000 ریال در نظر گرفته شده است و بدین ترتیب 286 هزار و 694 سهم این شرکت در نماد «ولراز 4»، اول دی‌ماه عرضه می‌شود که سپرده حضور در این رقابت 430 میلیون و 41 هزار ریال است.

افزون بر این، بازار پایه فرابورس در نخستین روز از زمستان میزبان عرضه عمده 0.27 درصد از سهام شرکت بیمه سرمد از سوی شرکت کارگزاری بانک اقتصاد نوین خواهد.

به زودی در تاریخ 01/10/1398 شرکت بیمه سرمد تعداد 5 میلیون و 850 هزار سهم این شرکت در نماد «وسرمد4» را به طور عمده و نقد در بازار پایه فرابورس با قیمت پایه هر سهم 5631 ریال عرضه می‌کند.

چهارمین عرضه عمده‌ای که در راه فرابورس است نیز به نماد «بمیلا 4» متعلق به شرکت توسعه بازرگانی آهن و فولاد میلاد مربوط می‌شود که قرار است 5.6 درصد از کل سهام این شرکت، سوم دی‌ماه به فروش برسد.

در این عرضه عمده 18 میلیون سهم بمیلا به طور عمده و نقد از سوی شرکت کارگزاری توسعه اندیشه دانا در بازار پایه فرابورس روی فروش می‌رود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران سایپا عرضه اولیه پاییز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟

به گزارش خبرنگار مهر یکی از موضوعاتی که امسال به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم می‌تواند در دستور کار سازمان بورس قرار گیرد عرضه‌های اولیه است. رشد عرضه‌های اولیه می‌تواند موجب بازگشت اعتماد از دست رفته سرمایه گذاران در سال‌های اخیر شود.

خبرهای رسیده از سازمان بورس حاکی است ۲۰۰ عرضه اولیه در دستور کار این سازمان قرار دارد که فراینده بررسی شرکت‌ها هم اکنون در حال انجام است و به محض اینکه شرایط بورس به ثبات رسید این عرضه‌ها به ترتیب تا پایان سال انجام خواهد شد.

کد خبر 6086122 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟