Web Analytics Made Easy - Statcounter

حق شناس گفت: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری ها از سوی دولت و از منابع استانی تامین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز(دوشنبه ۲۵ آذر) در آیین افتتاح پروژه روگذر سربازان گمنام امام زمان(عج الله) و اصلاح هندسی میدان بسیج اظهار کرد: از محل اعتبارات مجموعه شهرداری ها و  همیاری بنا شد یک میلیارد تومان برای تیم بسکتبال شهردای گرگان و والیبال شهرداری گنبدکاووس اختصاص یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 


استاندار گلستان با بیان اینکه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان برای بودجه امسال شهرداری گرگان در نظر گرفته شده است، افزود: تقریباً ۵۰ درصد این بودجه جاری و ۵۰ درصد دیگر عمرانی است.

 

حق شناس متذکر شد: امسال در مجموع برای ۳۰ شهرداری استان بودجه ۵۸۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده که از این میزان بودجه ۶۰ درصد جاری و ۴۰ درصد عمرانی است.

 

 وی خاطرنشان کرد: پل سربازان گمنام(عج الله) گرگان تقریباً با اعتباری نزدیک به ۵۰ میلیارد تومان به پایان رسیده و این در حالی است که کل بودجه شهرداری برای فعالیت های عمرانی تقریبا ۱۵۰ میلیارد تومان بوده و اگر بنا بود شهرداری همه اعتبارات خود را برای ساخت چنین پل هایی هزینه کند، می توانست سه پل در شهر گرگان بسازد و این در حالی است که در مجموعه یک شهر فعالیت های عمرانی زیادی انجام می شود.

 

 

استاندار گلستان یادآور شد: در یک مقیاس بزرگتر نزدیک به یک هزار  و ۳۰۰ میلیارد تومان با توجه به اعتباراتی که در اختیار استان و شهرداری ها قرار دارد، می توانیم فعالیت های عمرانی انجام دهیم.

 

 

حق شناس گفت: نزدیک به ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه شهرداری ها از سوی دولت و از منابع استانی تامین می شود و از مجموع ۳۳ شهرداری که در استان وجود دارد تنها ۲ تا ۳ شهرداری هستند که می توانند بدون اعتبارات سازمان شهرداری ها کشور فعالیت های خود را در سطح شهر ادامه دهند.

 

 

وی متذکر شد: کل اعتبارات بودجه استان تقریبا ۳ هزار میلیارد تومان است و با احتساب تمامی اعتبارات بانکی و عمرانی، جاری و ... اعتبارات استان در نهایت به ۱۰ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: اگر حدود ۵۰ هزار میلیارد تومان اعتبار وارد استان شود سالی یک هزار پل مانند روگذر سربازان گمنام(عج الله)  در قالب ورزشگاه، راه و مجتمع فرهنگی و راه آهن اینچه برون... به افتتاح خواهیم رساند.

 

حق شناس خاطرنشان کرد: بخش عمده اقتصاد کشور دولتی است و توسط نمایندگان مجلس و دولت تعیین و تکلیف می شود و این به معنای آن نیست که در بدنه دولت از بخش خصوصی حمایت نمی شود بلکه اهمیت نقش دولت را در اقتصاد نشان می دهد.

 


وی افزود: نقش مجلس و نمایندگان در توسعه کشور بسیار مهم است و در انتخابات دوم اسفندماه، ۷ نماینده از استان به مجلس می روند که هر چه میزان مشارکت بیشتر شود فرد شایسته تری به عنوان نماینده مجلس انتخاب خواهد شد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر کانون های مساجد مسجد اردبیل طرح ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان هادی حق شناس انتخابات مجلس حق شناس استاندار گلستان افتتاح پروژه انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج

ایسنا/گلستان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه بیماران هموفیلی، سرطانی، تالاسمی و دیالیزی جزو بیماران خاص هستند در خصوص شرایط اعطای وام به این بیماران توضیحاتی ارائه کرد.

فاطمه اسفندیاری امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

وی بیان کرد: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌کنند.

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • کمبود اعتبارات عمرانی عامل پیشرفت نکردن شهرستان فلارد است
  • اعتبارات طرح‌های آبرسانی دو سال اخیر استان مرکزی با بودجه عمرانی ۱۰ سال استان برابری می‌کند
  • ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم اجرا شد
  • اجرای ۱۷۶ طرح عمرانی شهری زنجان در دولت سیزدهم
  • بودجه ۶۰۰۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه بلاخره تصویب شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج