Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@18:38:20 GMT

ادعای عجیب کورتوا درباره خودش

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۷۴۳۷

ادعای عجیب کورتوا درباره خودش

تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید، مدعی شد که قد دو متری او در ضربات کرنر باعث ایجاد مشکل برای حریفان می شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رئال مادرید شب گذشته تا دقایق پایانی با یک گل از مهمان خود یعنی والنسیا عقب بود. در دقیقه ۹۵ اما یک کرنر برای رئال به دست آمد؛ موضوعی که باعث شد حتی تیبو کورتوا نیز دروازه خود را رها کند و برای گلزنی جلو بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان بلژیکی رئال روی این کرنر ضربه سر محکمی را روانه دروازه والنسیا کرد که این توپ توسط دروازه بان این تیم برگشت داده شد؛ این اما پایان کار نبود و کریم بنزما توپ برگشتی را تبدیل به گل کرد تا کورتوا نقش اساسی در یک امتیاز مهم به دست آمده در مستایا داشته باشد.

کورتوا پس از پایان بازی دیشب گفت:

” من از قد بلند خود روی آن کرنر استفاده خوبی کردم. من دو متر هستم و در صورت جلو آمدن برای کرنر ها باعث نگرانی حریفان می شوم. تونی کروس کرنر را به خوبی ارسال کرد و من نیز توپ را دیدم و با توجه به قد بلندم به آن ضربه زدم. بعد از آن توپ به بنزما رسید و او نیز گلزنی کرد.”

رئال مادرید روز چهارشنبه در بازی ال کلاسیکو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. کورتوا در این باره گفت:

” بارسلونا آماده به نظر می رسد. آن ها در فرم خوبی هستند و این موضوع را در بازی برابر تیم های دورتموند و سوسیداد نشان دادند. هر دو تیم با فرم خوبی پا به دیدار ال کلاسیکو می گذارند. همچنین هر دو تیم نقاط قوت خاص خود را دارند. ما احساس خوبی داریم و می خواهیم توانایی های خود را به نمایش بگذاریم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیبو کورتوا رئال مادرید تیبو کورتوا دروازه بان بلژیکی رئال مادرید دروازه بان رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند

یوناتان تا درباره شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش صحبت کرده است

طرفداری | هر چند یوناتان تا پیش از این فصل به عنوان یک مدافع قابل اعتماد شناخته نمی‌شد اما زیر نظر ژابی آلونسو، عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشته و همین باعث شده تا توجه باشگاه‌های زیادی به او جلب شود.

اکنون نیز از قرارداد او با بایرلورکوزن تنها یک سال دیگر باقی مانده و همین باعث شده تا شرایط جذب او برای باشگاه‌های علاقه‌مند راحت باشد. یکی از این باشگاه‌ها نیز بایرن مونیخ است و این روزها شایعات در این‌باره بسیار داغ هستند.

بیش‌تر بخوانید: واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا

حال پس از واکنش زیمون رولفس مدیر ورزشی بایرلورکوزن، یوناتان تا نیز سرانجام به شایعات علاقه بایرن مونیخ به خودش واکنش نشان داده است. این ملی پوش آلمانی 28 ساله در مصاحبه با بیلد در این‌باره، گفت:

وقتی اسم‌تان پیرامون چنین باشگاهی مطرح می‌شود، خوشحال می‌شوید اما اکنون من روی دو عنوانی که هنوز هم می‌توانیم کسب کنیم (لیگ اروپا و دی‌اف‌بی پوکال) تمرکز کرده‌ام. من با زیمون و فرناندو کارو رابطه خوبی دارم. با این حال همان‌طور که رولفس گفت، هر چیز دیگری باید به پس از پایان فصل موکول شود.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • یوناتان تا: لینک شدنم به بایرن مونیخ مرا خوشحال می‌کند
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • ببینید | ادعای عجیب وزیر صمت درباره تولید خودرو در ایران
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس