Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین تیم ملی امید پر از میهمان بود.

طرفداری- دومین تمرین تیم ملی فوتبال امید جهت شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک از ساعت 15  امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال برگزار شد. 

* پیش از شروع تمرین علی پروین و جواد زرینچه در محل تمرین ملی‌پوشان حاضر شده و حمید استیلی استقبال گرمی از ‌آنها به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروین و زرینچه پیش از شروع تمرین برای دقایقی با ملی‌پوشان صحبت کردند و البته سرمربی تیم امید ناراحتی هایی را به خاطر برنامه‌ریزی و در اختیارنداشتن بازیکنان به صورت مرتب به پروین و زرینچه مطرح کرد. 

* بعد از صحبت‌های این دو نفر اکبر محمدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز به جمع میهمانان اضافه شد و درنهایت پروین،‌زرینچه و محمدی در کنار سایر ملی‌پوشان در عکس یادگاری تیمی حضور پیدا کردند. 

 

* امید نورافکن کاپیتان تیم ملی فوتبال امید در تمرین امروز حاضر بود اما با سایر بازیکنان تمرین نکرد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی تنها در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرین شد. همچنین علی شجاعی نیز در تمامی برنامه‌های گروهی حضور نداشت. 

 

* در اوایل تمرین امروز تعدادی از مسئولان فدراسیون نیز در محل تمرین حضور پیدا کردند. مهدی تاج،‌محمدرضا ساکت و شیعی عضو هیات رئیسه فوتبال به همراه کاظم طالقانی در محل تمرین حاضر شده و برنامه‌های تاکتیکی ملی‌پوشان را نظاره کردند. 

 

* هنگامی تاج در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد در کنار علی پروین نشست و اسطوره باشگاه پرسپولیس برای دقایقی با رئیس فدراسیون فوتبال به گفت‌وگو پرداخت. 

*مهدی قائدی و شاهین طاهرخانی دو بازیکن استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه تمرین امروز در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. 

* در بخش ابتدایی تمرین ملی‌پوشان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیر نظر امیرحسینپیروانی کار تاکتیکی انجام دادند. همچنین در بخش بعد در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی بین دو تیم با لباس‌های سبز و سفید برگزار شد کهبازیکنان با کاورهای آبی‌رنگ این دو تیم را در ارسال پاس یاری می‌کردند.

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است وزیر ورزش و جوانان و همچنین صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین امروز ملی‌پوشان حضور پیدا کنند. 

به گزارش فارس، تیم ملی امید ایران در گروه C با تیم‌های کره جنوبی، چین  ازبکستان هم گروه است. 

 بعد از حضور مسعود سلطانی فر، سیدرضا صالحی امیری و جمعی از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در تمرین عصر امروز تیم امید، این نفرات با کلیه اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و حمید استیلی و علی پروین و کلانی دو پیشکسوت فوتبال کشورمان در جلسه‌ای شرکت کردند.

در این نشست صحبت‌های مختلفی بابت مشکلات مالی با توجه به شرایط اقتصادی کشور مطرح شد.

حمید استیلی از مسئولان خواستار رسیدگی مالی و ارائه پاداش برای تیم خود شد و همچنین از حاضران تصمیم‌گیر در جمع خواست تا برای کمک به تیم امید بازی جام حذفی لغو شود.او همچنین خواستار دستور به باشگاه ها برای همکاری با تیم امید شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر

رییس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان از تمهیدات این فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

طرفداری | فدراسیون فوتبال از نامه رئیس این فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال خبر داد.

در نامه مهدی تاج به کیومرث هاشمی آمده است:

جناب آقای مهندس هاشمی
مقام عالی وزارت ورزش و جوانان

با سلام

احتراماً به استحضار میرساند،با عنایت به دستور حضرتعالی مبنی برساماندهی فرهنگی برگزاری رقابت های لیگ برتر و در پی آن تشکیل کارگروه مربوطه در فدراسیون فوتبال با حضور مسئولان مرتبط و مراجع ذیربط، مقرر گردید الزامات و مقررات بالادستی درحوزه برگزاری مسابقات در فصل آتی به شرح ذیل به مرحله اجرا در بیاید؛
• تدوین و اجرای آیین نامه کانون هواداران باشگاه‌ها و رعایت الزامات مرتبط
• اختصاص بلیط مسابقات به خریداران بر اساس مشخصات هویتی و لزوم آماده سازی صندلی ورزشگاهها توسط شرکت تجهیز بر اساس طی فرایند حضور تماشاگران در ورزشگاهها به صورت هوشمند.

همچنین مطابق برنامه ریزی، جلسات هماهنگی کلیه مسابقات لیگ برتر در فصل آتی وفق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور مسولان LOC و LMO در کلیه بازی ها به انجام خواهد رسید و گزارش ها به صورت برخط در سیستم مربوطه آپلود و به کمیته های ذیربط و ارکان قضایی ارسال تا متعاقباً در مهلت مقرر به فوریت اتخاذ تصمیم گردد .
بدیهی است در صورت عدم آماده سازی موارد صدر الاشاره امکان آغاز لیگ برتر در فصل جدید وجود نخواهد داشت و بر این اساس دستورات مساعد حضرتعالی،باعث تسهیل فرایند مرتبط خواهد بود.
لازم به ذکر است،در بازی های باقیمانده فصل جدید لیگ برتر به کلیه باشگاهها ابلاغ شده که مسولیت مربوط به هواداران خود را برعهده داشته باشند.همچنین تا حل مشکلات زیرساختی جهت حضور بانوان محترم، دو ورزشگاه تا اطلاع ثانوی امکان میزبانی از تماشاگران خانم را نخواهند داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی
  • حضور پیشکسوتان رسانه و ورزش در مراسم تشییع پیکر مهرداد اسکویی