Web Analytics Made Easy - Statcounter

این قرارداد سه جانبه امروز دوشنبه همزمان با برگزای دومین گردهمایی فرصت های سرمایه گذاری در بندرخمیر بین فرمانداری، جهادکشاورزی وسرمایه گذاران صورت گرفت.
۱۰۰ میلیارد ریال از مبلغ تفاهم نامه درحوزه میدان میوه وتره بار، ۴۰ میلیارد ریال صنایع بسته‌بندی محصولات سبزی وصیفی و سردخانه، ۳۵ میلیارد ریال ایجاد گلخانه هیدروپونیک، ۱۰میلیارد ریال کشتارگاه دام،  ۱۰ میلیارد ریال پرورش ماهی در استخر آب گرم و ۵ میلیارد ریال در حوزه مرغ و تخم مرغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرماندار خمیر در این آیین گفت: باعث افتخار است که قراردادی به ارزش  ۲۰۰ میلیارد ریال در حوزه کشاورزی برای سرمایه گذاری در این شهرستان منعقدشد و امیدوارم با اجرای آن فرهنگ کارآفرینی در این منطقه به ثمر بنشیند و باعث رونق و ایجاد اشتغال گسترده شود.
میرهاشم خواستار ابرازداشت: بندرخمیر جزو نخستین شهرستان هایی است که بعد از بندرعباس پیشگام در برگزاری همایش سرمایه گذاری در هرمزگان است.
وی بیان داشت: بنا داریم درسال آینده همایش بزرگ سرمایه گذاری در حوزه کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی، معادن و شیلات در خمیر برگزارکنیم که سرمایه گذاران خارجی و داخلی در آن حضور پیدا خواهند کرد.
فرماندار خمیر ادامه داد: با ظرفیت هایی که در حوزه های مختلف درخمیر وجود دارد با این گونه سرمایه گذاری ها علاوه بر رونق شهرستان موجب اشتغال فراوان نیز می شود.
خواستار بیان کرد: تاکید ویژه استاندار هرمزگان، همراهی باسرمایه گذار تا حصول نتیجه  در زمینه های سرمایه گذاری است که مجموعه فرمانداری و دستگاه های اجرایی خمیر در این زمینه هرنوع همکاری با سرمایه گذار را خواهندداشت.
وی بندرخمیر را یکی از شهرستان های در حال توسعه استان هرمزگان نام برد و اظهارداشت:این شهرستان علاوه بر موقعیت های مهم جغرافیایی و راهبردی، دارای ظرفیت های خوبی در حوزه های گردشگری، معادن، شیلات و آبزیان دریایی و کشاورزی است که باید به خوبی از استفاده کرد.
فرماندار خمیر ادامه داد: شهرستان خمیر با دارا بودن هزار و ۶۰۰ هکتار سطح زیرکشت گوجه فرنگی، ۵۰ هکتار شمام و طالبی و ۲۰ هکتار پیاز یکی از شهرهای مهم در حوزه کشاورزی است.
وی افزود: در سال گذشته بیش از ۷۰ درصد محصول گوجه فرنگی خمیر به کشورهای عراق، روسیه، افغانستان، تاجیکستان و گرجستان صادر شد و در حال حاضر گوجه فرنگی کهورستان به همراه سیر در مرحله ثبت جهانی است.
فرماندار خمیر گفت: همچنین بنا داریم علاوه بر حوزه های یادشده، مجموعه غواصی و حیات وحش را در شهرستان راه اندازی کنیم تا بتوانیم در این زمینه نیز باعث جذب سرمایه گذار و گردشگر شویم.

برچسب‌ها کشاورزی هرمزگان سرمایه گذاری داخلی بندر خمیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشاورزی هرمزگان سرمایه گذاری داخلی بندر خمیر کشاورزی هرمزگان سرمایه گذاری داخلی بندر خمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان