Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@11:25:21 GMT

آسمانی البرز بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۷۹۶۶

آسمانی البرز بارانی می شود

منصور رحمانیان شامگاه دوشنبه به ایرنا گفت : بارش در مناطق کوهپایه ای به صورت باران و در ارتفاعات برف می بارد ضمن آنکه فردا از میزان آلاینده ها کاسته می شود.

وی ادامه داد : روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه آسمان استان البرز برای تمام گروه ها ناسالم پیش بینی می شود و آسمان صاف تا نیمه ابری  همراه با یخبندان صبحگاهی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمانیان گفت :دمای هوای امروز البرز بین سه تا ۱۲ درجه بالای صفر بود که در روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه با کاهش نسبی بین صفر تا ۱۱ درجه بالای صفر می رسد.

آلودگی هوا طی دیروز و امروز سبب تعطیلی مدارس  و مهدهای کودک پنج شهرستان کرج (به استتثای بخش آسارا) ، ساوجبلاغ ، اشتهارد ، فردیس  و نظرآباد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آلودگی هوا استان البرز تعطیلی مدارس البرز آسمانی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از استقرار جوی پایدار، روند افزایش نسبی دما و نیز افزایش غبار به ویژه در روزهای دوشنبه و سه شنبه در منطقه و استان البرز است و روز چهارشنبه ورود سامانه تندری را به منطقه خواهیم داشت.

مدیرکل هواشناسی استان البرز عنوان کرد: امروز جمعه آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با روند افزایش دما تا انتهای هفته و شنبه آسمان صاف تا کمی ابری است و برای روز یکشنبه آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز از پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار، عصر و شب رشد ابر و در ارتفاعات احتمال رگبار خفیف و رعد و برق برای دوشنبه خبر داد و افزود: روز سه شنبه نیز آسمان صاف تا کمی ابری همراه با افزایش غبار خواهد بود.

کد خبر 6088905

دیگر خبرها

  • آسمانی پایدار و آفتابی تا اواسط هفته در گیلان
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • آسمان این مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود
  • آسمان کدام مناطق کشور هفته آینده بارانی می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش غبار در البرز / دمای هوا بالا می‌رود
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • استقرار جو پایدار و افزایش نسبی دما در البرز
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هواشناسی ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / هوای بارانی در انتظار نیمه شرقی کشور