Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@09:22:49 GMT

بررسی بودجه ۹۹ در کمیسیون اجتماعی مجلس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۸۴۱۲

بررسی بودجه ۹۹ در کمیسیون اجتماعی مجلس

یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در تشریح بررسی‌های جلسه امروز کمیسیون متبوع خود از بررسی بودجه ۹۹ در این جلسه خبر داد.

علی ساری  در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در این جلسه با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رییس سازمان تامین اجتماعی، رییس سازمان بهزیستی، نمایندگانی از سازمان برنامه و بودجه و سایر مسؤلین زیربط از وزارتخانه مربوطه به بحث و بررسی پیرامون بودجه سال ۹۹ پرداختیم تا مقدمات کار قبل از بررسی کلیات بودجه در صحن علنی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بودجه ۹۹ سعی شده است که بودجه بدون تکیه بر درآمد حاصل از فروش نفت تدوین شود اما از سویی  مشاهده شد که باز هم براساس میزان قابل توجهی از درآمد حاصل از این محل پیشنهاد شده است. براساس آنچه که مطرح شد بودجه ۹۹ نیز همچون بودجه ۹۸ غیرواقعی بوده چراکه مشابه بودجه سال گذشته که با تکیه بر فروش ۱.۵ میلیون بشکه نفت پیشنهاد شد در بودجه ۹۹ نیز درآمد حاصل از فروش یک میلیون بشکه نفت مدنظر قرار گرفته است.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار کرد: به نظر می‌رسد لازم است لایحه بودجه ۹۹ قبل از آنکه کلیات آن به تصویب برسد اصلاح شده و مجدد به مجلس فرستاده شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد

به گزارش جماران؛ رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بعید است بررسی قانون مالیات بر مهریه به مجلس یازدهم برسد.

موسی غضنفرآبادی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره این‌که قانون مالیات بر مهریه در چه مرحله‌ای قرار دارد و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: در نوبت بررسی است، جزئیات را به زمان بررسی واگذار کنیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بعید است قانون مالیات بر  مهریه  به این مجلس برسد اما در نوبت صحن قرار دارد.

وی با اشاره به جمعیتی که به دلیل عدم پرداخت مهریه در زندان هستند، گفت: به دنبال این هستیم ان شاءالله کمتر کسی به زندان برود و محور این طرح از زندان رفتن خیلی از افراد جلوگیری می‌کند.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون حقوقی مجلس: بعید است بررسی قانون مهریه به مجلس یازدهم برسد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • شفاف سازی بودجه محقق شد؟
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ ها در سال ۱۴۰۳
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • باید ۲۵ درصد به پایه بودجه فرهنگی اضافه شود
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس