Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@12:23:02 GMT

رانندگان از جاده اندیکا به شهرکرد تردد نکنند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۸۸۸۲

رانندگان از جاده اندیکا به شهرکرد تردد نکنند

سرهنگ رضا دولتشاهی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: درحال حاضر بیشتر جاده های خوزستان از سامانه بارشی وارد شده متاثر هستند اما هیچکدام از مسیرها مسدود نیستند.

وی افزود: از رانندگان تقاضا می شود که از سفرهای غیر ضروری در شرایط فعلی اجتناب کنند زیرا احتمال سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارس ، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی ۱۳ شهرستان خوزستان روز سه‌شنبه ۲۶ آذر در پی بارش و آبگرفتگی وسیع معابر تعطیل اعلام شد.

برچسب‌ها آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان اهواز آبگرفتگی معابر بارش باران خوزستان اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس، گفت: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۳۴ میلیون و ۷۳۴ هزار تن کالا در محورهای مختلف فارس جابه‌جا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، محسن عمادی با بیان اینکه حجم بار جابه‌جا شده در سال 1402 و در مقایسه با سال 1401 بالغ بر 10 درصد رشد داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم این افزایش شاهد رشد 7 درصدی بارنامه در این مدت هستیم.

وی افزود: سیمان، اوره، انواع بنزین، آهن اسفنجی، گوجه فرنگی، خاک نسوز، سیمان فله تیپ 2، گازوییل، شمش فولاد و سنگ لاشه کالاهای عمده جابه‌جا شده در این بازه در استان فارس هستند.

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در ادامه با قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش و فعالان حوزه حمل و نقل، گفت: 303 شرکت حمل و نقل کالا در استان فارس مشغول به فعالیت هستند که تقاضا داریم رانندگان حتما توجه داشته باشند، قبل از اقدام به بارگیری و حین سفر قوانین و مقررات مربوط به این حوزه را با دقت رعایت کنند تا مشکلی متوجه آنان نشود.

عمادی بیان کرد: رانندگان بخش حمل و نقل کالا و یا سایر کاربران جاده‌ای در صورت داشتن هرگونه شکایت، انتقاد و یا پیشنهاد می‌توانند با تلفن 141 تماس حاصل کنند و یا با مراجعه به سایت www.141.ir نسبت به ثبت شکایت و یا انتقاد و پیشنهاد خود اقدام کنند.

انتهای پیام/424/

دیگر خبرها

  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • حدود ۲۸۶ هزار تن گندم در خوزستان حمل شد
  • آبگرفتگی معابر شهر ایلام بر اثر شدت بارش باران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • جابه‌جایی بیش از ۳۴ میلیون تن کالا از مبادی فارس
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • فعالیت امواج بارشی و وزش باد شدید از اواخر وقت امروز در آذربایجان‌غربی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد