Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهای اخیر برخی کانال‌ها و رسانه‌ها با تحریف و تقطیع سخنان یک ماه پیش نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، معنی و منظور اظهارات آیت الله «عبادی» را تغییر داده‌اند و حال این پرسش در افكار عمومی مطرح است كه اهداف پیدا و پنهان این جریان چیست؟

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ در روزهای اخیر برخی کانال‌ها و رسانه‌ها با تحریف و تقطیع سخنان یک ماه پیش نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، معنی و منظور اظهارات آیت الله «عبادی» را تغییر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

تحریف سخنان یک ماه قبل آیت‌الله عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بیان پیشگویی‌های یک کتاب درباره فتنه‌های بعد از انقلاب بگونه ای توسط برخی از کانال ها و رسانه های بی هویت و زرد انجام شده است که از ‌آن استعفای یکی از مسئولان ارشد کشور برداشت می شود.

 

صاحبان این کانال ها و سایت ها با جریان سازی و تقطیع و تحریف سخنان آیت الله عبادی تلاش دارند تا اذهان عمومی جامعه و شخصیت های سیاسی و مذهبی را به سمت و سوی غیر واقعی و نادرست هدایت كنند!

 

در شرایط فعلی کشور این رسانه های گویا به جای پیشنهادی برای باز کردن گره از مشکلات مردم، به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند و بدون آنکه به مطالبات اقتصادی مردم توجهی داشته باشند با طرح استعفای رئیس جمهوری به دنبال بازی در زمین دشمن هستند.

 

و اما رجوع دقیق و بدون تحریف و بی كم و كاست به متن سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی كه سند و فیلم اصلی آن در رسانه ها و کانال دفتر آیت‌الله عبادی در آپارات موجود است، نشانگر حقیقت و مبنای قضاوت مبتنی بر عدالت است.

 

اما نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در سخنرانی روز چهارشنبه 29 آبان امسال در جمع بسیجیان شهرستان بیرجند گفت: تفکر بسیجی همراه با التزام عملی به اسلام است. اگر اسلام به معنی صحیحش به صورت فراگیر پیاده شود دشمن وجود خارجی نخواهد داشت، فرصت‌هایی که دشمن پیدا می‌کند به خاطر ولنگاری، سهل‌انگاری، تساهل، تسامح و وادادگی برخی افراد است که از ضعف آن ها دشمن طمع می کند.

 

وی افزود: آنجا که در جامعه‌ای زمزمه بسیج پر شود، جایی برای دشمن باقی نمی ماند، لذا آسیبی که می‌بینیم همواره از ناحیه انسان‌های سست اراده و سازش‌کار بوده که به ما طمع می‌کنند، بنابراین به هر میزانی که تفکر بسیجی را زیاد و توسعه دهیم به همان اندازه دشمن مایوس می‌شود و خطرات از کشور و جامعه ما دور خواهد شد.

 

آیت الله عبادی ادامه داد: در این ۴۰ سال آسیب‌هایی زیادی دیدیم که همه از ناحیه افراد منفعل حاصل شده است. فتنه اخیر در کشور نتیجه وادادگی عده‌ای است و همواره هزینه سازش‌های غیرمعقول و وادادگی و کم‌آوردن در برابر دشمن، بیشتر از مقاومت است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مقاومت یا همان جهاد کبیر اگر فراگیر باشد بی‌هزینه خواهد بود و دشمن اگر بداند در این کشور هیچ سازش‌کاری نقش ندارد و کار به دست انسان‌های با اراده است جراتی که یک قدم جلو گذارد، نخواهد داشت.

 

به گفته وی در هر ابعادی آسیب های ما از خودی های ولنگار است نه از بیرون؛ آمریکا، صهیونیست، انگلیس و فرانسه کاره ای نیستند، آنی که کار را بر مسلمانان سخت می کنند، سازشگران داخلی در انواع مسائل هستند. در مساله اعتیاد اگر فرد ایرانی همراه با قاچاق مواد مخدر نباشد هیچ خارجی جرات نمی‌کند، وارد شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تاکید کرد: در مسائل سیاسی نیر اگر داخلی  از خود سستی نشان ندهد و به ساز سیاست بیگانه غرب نرقصد، دشمن جرات نمی‌کند وارد کشور شود و در خصوص مسائل اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی همین طور است. بنابراین توسعه تفکر بسیج یعنی تضمین سلامت صد در صد کل جامعه.

 

وی با اشاره به فتنه‌های متعدد در سال‌های ۷۷، ۸۸، ۹۶ و ۹۸ گفت: هر روز از ناحیه دشمن به صورت کارشناسی توطئه فتنه در ابعاد مختلف وجود دارد که یکی از صدها نمونه آن در چند روز اخیر بود. ما فتنه گر نیستیم اما از فتنه هم نمی‌ترسیم چون برخلاف اقلیت سازش‌کار فتنه‌ها جوهره مردم را رو و بصیرت ایجاد می‌کند و حتی ظهور امام عصر (عج) به دنبال این فتنه‌ها حاصل خواهد شد.

 

آیت الله عبادی بیان داشت: آقای حاج شیخ عباس مصباح زاده، ریاضی دان و منجم مومن و متدین که حدود ۴۵ سال است با تقویم ایشان آشنا هستم، از پیش از انقلاب اسلامی پیش‌گویی‌هایی می‌کرد و این‌که این پیش‌گویی‌ها براساس ضمیر روشن یا دانش او بوده است، نمی‌دانم اما نظرات او را رصد می‌کنم و در بسیاری از جاها در پیش از انقلاب یا بعد از انقلاب، پیش‌گویی‌های او درست جواب می‌دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: فتنه اخیر را نیز مصباح‌زاده پیش‌بینی می‌کند و مانند سایر سخنانش که ابتدا ارادتش را به ساحت حضرت مهدی(عج) نشان می‌دهد، در آذر 1398 بعد از اخباری که می‌دهد می‌گوید: «بروز بعضی فتنه‌ها، گرفتاری خائنان و اعدا»؛ دشمنان کار را شروع می‌کنند اما باید پاسخ دهند. ایران کشوری ضعیف نیست و مرزهای ایران مرزهای کشور نیست بلکه مرزهای جمهوری اسلامی در کشورهای اسلامی مشخص است و تنها مردم ایران نیستند که به اسلام ناب عشق می‌ورزند بلکه برای اسلام جان و فرزندان خودشان را می‌دهند.

 

آیت‌الله عبادی افزود: برای ماه بعدی یعنی دی‌ماه پیش‌بینی کرده است «خذلان دشمنان و بهت کوری منافقان»؛ لذا منتظر این اخبار نیز باشد که چگونه در نتیجه نهایی این فتنه نیز بصیرت و حرکت جدیدی خواهد شد و آن‌هایی که در کشور خوابند یا خواب‌هایی می‌بینند، از خواب بیدار می‌شوند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان این‌که مصباح‌زاده برای بهمن‌ماه می‌گوید «کشف استار» گفت: این جریانات لایه‌های ظاهر دارد، همانی که در خیابان‌ها می‌بینید و لایه‌های پنهانی هم دارد. استار یعنی پرده‌هایی که پشت آن چه خبر بوده که چنین فتنه‌ای شده و هرکس می‌گوید من نبودم.

 

آیت‌الله عبادی ادامه داد: آقای مصباح زاده همچنین برای بهمن ماه می‌گوید: «توطئه کفار و کشف استار و عزل برخی ارباب مناصب است». لذا برای آن‌هایی که دارای مقام، منصب و مسئولیتی هستند این خبر را می‌دهد که آن‌ها بعد از اینکه پشت پرده‌ها ظاهر و کشف استار شود، تاریخ مصرفشان تمام می‌شود.

 

وی با بیان این‌که تفکر بسیجی یعنی انسان ملتزم به اسلام نظری و اسلام عملی و لذا باید به سمت بسیجی صد در صد پیش رویم، تاکید کرد: بنده تصور می‌کنم اگر به عنوان تراز بسیجی شهید برنسی را قرار دهید هرچه از آن کم داشته باشید باید پر کنید.

 

علاوه بر کانال های مغرض، یكی از روزنامه های اصلاحات، با تقطیع سخنان نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، می نویسد که می‌توان به این نتیجه رسید که احتمالاً «ارباب مناصب» مدنظر او که در بهمن‌ماه با «ظاهر شدن پشت‌پرده‌ها» عزل شده و «تاریخ مصرفش تمام می‌شود»، رییس‌جمهوری است.

 

پرواضح است که منظور صاحبان این رسانه از این عبارات دامن زدن به همان مباحث جدیدی است که این روزها، برخی از تئوریسین‌های این جریان سیاسی مطرح می کنند که قابل تامل است.

 

برخی فعالان سیاسی معتقدند که پیشنهاد دهندگان استعفا درصدد فرار به جلو هستند چرا که آنها علی رغم حمایت بسیار از دولت به نتایج دلخواهشان نرسیدند و در ضمن مقبولیت مردمی را هم از دست داده اند بنابراین درصدد تطهیر خود با این گونه روش ها هستند. موضوع دیگر این است که پیشنهادکنندگان ممکن است با طرح چنین پیشنهادهایی به دنبال ایجاد سردرگمی در جامعه باشند تا شاید به این وسیله حافظه مردم را از حمایت هایشان از دولت پاک کنند و خود را از نقش داشتن در ناکامی ها مبرا کنند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان استان بوشهر طرح ملی فهما شیراز مجلس اردبیل فتنه اخیر استعفای رییس جمهور سوء استفاده آیت الله عبادی اصلاح طلبان تحریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد

ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران به حماسه «وعده صادق» اشاره و بیان کرد: هر حماسه‌ای، روایت فتح و جهاد تبیین می‌خواهد و باید این پیروزی بزرگ برای مردم روایتگری شود.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه که در مصلای امام خمینی برگزار شد، خود و نمازگزاران را به تقوا، پرهیزکاری، زهد و رستگاری دعوت کرد و گفت: امام صادق (ع) فرمودند، کلید تمام خوبی‌ها زهد است.

او با اشاره به اینکه از ۴۰۰۰ شهید روحانی در کشور، ۴۰۰ شهید متعلق به مازندران است، افزود: شهرستان بهشهر فردا میزبان یادواره شهدای روحانی است.

خطیب نماز جمعه ساری به مناسبت‌های مختلف ملی اشاره کرد و گفت: روز جهانی ماما را در پیش داریم که خدمت بزرگی به جامعه برای به دنیا آوردن فرزندان می‌کنند و لازم است که مسؤولان به این قشر توجه کنند و ما هم از ماماها می‌خواهیم که سقط جنین انجام ندهند.

عضو خبرگان رهبری بیان کرد: در قوه قضائیه، مقننه و مجریه که مشکلات زیادی دارند، نیازمند «وعده صادق» هستیم، مسؤولان باید با یک حماسه، مشکلات را برطرف کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حضور مردم در انتخابات گذشته، ۲۲ بهمن، روز قدس و انتخابات ۲۱ اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در شهرها و شهرستان‌هایی که مرحله دوم انتخابات دارند، مردم بار دیگر حضور حماسی داشته باشند.

او جریان غزه را ظلم بزرگ صهیونیست‌ها دانست و ادامه داد: صهیونیست‌ها در باتلاق بزرگی گیر کرده‌اند که نیویورک‌تایمز افشا کرد. این اقدام، نمایشی از پیروزی بود و بعد عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی که بتوانند فرماندهان حماس را شناسایی و ترور کنند.

محمدی لائینی اظهار کرد: به رژیم صهیونیستی می‌گوییم آن روز گذشت که ظالمان هر وقت دل‌شان خواست پیش روی و بعد عقب‌نشینی کنند؛ امروز مظلومان جهان و غزه و فلسطین یقه زورگویان را محکم چسبیده‌اند تا تسویه کامل نکنند رهای‌شان نخواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: بیش از ۸۰ کشور غربی و هزاران دانشگاهی در جهان، علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات می‌کنند که نشان می‌دهد افکار جهانی جرثومه فساد را تحمل نمی‌کند.

امام جمعه ساری بر لزوم همکاری بیشتر بین آموزش و پرورش و حوزه علمیه و سایر دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار رادان: عهد می‌بندم طرح نور را ادامه دهیم
  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • بنویسید تا به دست بیاورید
  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی