Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:40:49 GMT

اعلام آماده‌باش به اعضای ستاد بحران پلدختر

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۲۹۷۲۰

اعلام آماده‌باش به اعضای ستاد بحران پلدختر

حسن رضائیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باتوجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بارش شدید باران و رعد و برق،  مدیران پلدختر و معمولان باید تا پایان بارندگی ها در شهرستان حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد بحران این شهرستان برای مقابله با سیلاب و هرگونه سوانح طبیعی در آماده‌باش کامل هستند، گفت: به شهروندان و مسافران توصیه می شود در مکان هایی که احتمال سیلاب و طغیان آب وجود دارد مستقر نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پلدختر خواستار همکاری و آمادگی همه دستگاه ها برای مقابله با حوادث احتمالی شد و افزود: این آماده‌باش بر اساس اخطاریه های سازمان مدیریت بحران استان و حفظ آمادگی کامل دستگاه های ستاد مدیریت بحران به خصوص بخشداری ها، ادارات اجرایی و خدماتی به خصوص  شهرداری ها، مراکز درمانی، اورژانس و هلال احمر صادر شده است.

کد خبر 4799778

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر فرمانداری پلدختر مدیریت بحران بارش باران بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی تعطیلی مدارس یاسوج بارش برف شهرکرد خطبه های نماز جمعه ثبت نام کاندیداها بیرجند هفته پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۲۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: تمهیدات لازم برای شرایط آب و هوایی پیش رو در استان یزد اندیشیده شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمدجواد ابوالحسینی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی برای شهرستان‌های استان یزد، ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: مصوب شد همشهریان از کوهنوردی خودداری کنند و از تردد در نزدیکی روخانه‌ها ومسیل‌ها جلوگیری شود.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد گفت: همشهریان از تردد در فضاهای عمومی و تفرجگاهی تا پایان مخاطره بپرهیزند، همچنین آماده‌باش شهرداران و دهیاران و دستگاه‌های امدادرسان از دیگر مصوبات بود.

وی خاطرنشان کرد: همشهریان از سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند و پرهیز از چرای دام را نیز مد نظر قرار دهند.

جانشین ستاد پیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان یزد افزود: مقرر شده تا آب منطقه‌ای با همکاری دهیاری‌ها پاکسازی مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نیز در برنامه داشته باشد.

کد خبر 749873

دیگر خبرها

  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • هشدار؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • هشدار مهم؛ احتمال وقوع سیلاب در این نقاط
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • اعلام آماده‌باش در اصفهان در پی صدور هشدار نارنجی
  • بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی